شنبه 1 ارديبهشت 1403
تاريخ:بيست و دوم دی 1399 ساعت 12:17
کد : 20213

ورزش گلف و ویروس کرونا

ورزش گلف و ویروس کرونا

ورزش گلف و ویروس کرونا
ورزش گلف و ویروس کرونا
فدراسیون گلف برای ما چالش ایجاد کرد/ در خانه از تمرینات به دور نبودیم
ملی‌پوش گلف بانوان درخصوص آخرین وضعیت این رشته توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش برنا؛ لیلا سربازی درخصوص آخرین شرایط گلف گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا همه رشته های ورزشی کیفیتشان را از دست دادند. فدراسیون گلف تا به الان تلاش زیادی کرده است، یکسری کلاس های مجازی ترتیب داد و یکسری چالش ها در نظر گرفت که تمرینات داخل خانه را داشته باشیم.

او در همین خصوص ادامه داد: برخلاف اینکه خیلی ها فکر می کنند گلف باید در فضای باز برگزار شود یا اینکه در فضای باز آموزش دید و تمرین کرد ما در این مدت در منزل از تمریناتمان به دور نبودیم و تنها کاری که نمی شود انجام داد استفاده از زمین بازی است. البته من این را هم بگویم با توجه به اینکه زمین گلف خیلی بزرگ است نسبت به رشته های دیگر امکان اینکه بتوانی بازی کنی وجود دارد زیرا بازیکنان با فاصله زیادی از هم قرار دارند.

ورزشکار گلف درباره به تعویق افتادن مسابقات عنوان کرد: دلیلش این است که بحث اسکان عزیزانی وجود دارد که از شهرستان می آیند و فدراسیون باید برای اقامت آن ها جایی را در نظر بگیرد. روی این حساب مسابقات گلف برگزار نشده یا اینکه به صورت جزئی برگزار شده است. در غیر این صورت من و بقیه دوستان خیلی وقت ها شده که ورزش کردیم و هیچ مانعی نبوده و تها دلیلش بحث اسکان است که دوستان نباید تجمع داشته باشند.

او درخصوص اینکه تاریخ اولین تورنمنت پیش رو مشخص است یا خیر گفت: یک مسابقه خیلی خوب در قسمت آقایان برگزار شد که بعد به محدودیت های عبور و مرور برخورد کردیم که مسابقات بانوان لغو شد. در اولین فرصتی که پیش بیاید این مسابقات برگزار می شود که از شبکه ورزش هم پخش زنده دارد.


خبر گزاری برنا

http://www.abai.ir/News/1/20213
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی