پنج شنبه 9 فروردين 1403
تاريخ:هشتم بهمن 1399 ساعت 21:57
کد : 30284

پرورش اندام، بدنسازی

معرفی اعضای کمیته فنی، اولین نشست این کمیته امروز با حضور رییس فدراسیون بدنسازی برگزار شد.

معرفی اعضای کمیته فنی، اولین نشست این کمیته امروز با حضور رییس فدراسیون بدنسازی برگزار شد.
معرفی اعضای کمیته فنی، اولین نشست این کمیته امروز با حضور رییس فدراسیون بدنسازی برگزار شد.
با معرفی اعضای کمیته فنی، اولین نشست این کمیته امروز با حضور رییس فدراسیون بدنسازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، اولین نشست کمیته فنی فدراسیون امروز سه شنبه 7 بهمن ماه با حضور تمامی اعضاء در دفتر رئیس فدراسیون برگزار و احکام سامان سرابی، محرم پناهی، محمدعلی اکبری، عباس عاقلی، حسن رهنمائیان، محسن شاکری، رضا درویش و مجید سرائی به عنوان اعضای کمیته فنی به آن ها اهدا شد.

در این نشست که عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، حسن کرباسی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و محمد نصیری سرپرست کمیته فنی در آن حاضر بودند، سامان سرابی به عنوان دبیر و حسن رهنمائیان به عنوان سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بدنسازی معرفی شدند.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ابتدای جلسه کمیته فنی گفت: نگاهم به کمیته فنی مانند اتاق فکری است که در همه امور و مشکلات فدراسیون باید دست به کار شود و به ما مشورت بدهد. ما باید سالیانه در 10 الی 12 مسابقه شرکت کنیم و 4 الی 5 تیم خارجی وارد ایران شوند. اگر بتوانیم لیگ پرورش اندام را راه اندازی کنیم چرخه اقتصادی فدراسیون فعال می شود.

عبدالمهدی نصیرزاده با اشاره به این موضوع که سیاست رافائل، رییس IFBB به سمت سالم سازی فضا است و او تصمیم دارد بیشتر وارد فضای رقابت های فیزیک، فیزیک ماسکولار، فیتنس و... شود، در ادامه افزود: در جلسه ای که با رئیس فدراسیون جهانی داشتم به ورزش کشتی به عنوان ورزش اول کشورم اشاره کردم و گفتم که به عنوان مثال اگر روسیه در مسابقات حضور نداشته باشد مسابقات بی اعتبار به نظر می رسد و سایر تیم ها علاقه ای به حضور ندارند. همین موضوع در رشته پرورش اندام درباره ایران صدق می کند. وقتی ما سهمی در تصمیم گیری های فدراسیون جهانی نداشته باشیم در رقابت ها شرکت نمی کنیم. ایران است که به این رشته در جهان اعتبار و وجاهت داده است.

محمد نصیری، سرپرست کمیته فنی نیز در ادامه جلسه با تاکید بر این موضوع که مبنا و پایه کمیته فنی بر اساس خرد جمعی و هم فکری است، اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که در سایه امام رضا(ع) و مدیریت آقای نصیرزاده تغییرات مناسب به همراه اتفاقات خوب در کمیته فنی رخ دهد و با نگاه عدالت محور اعضاء و خرد جمعی به تصمیم گیری های مناسب برسیم. باید با سایر کمیته ها تعامل داشته باشیم و رویکرد سازنده، مثبت و البته بدون مداخله داشته باشیم. من به تنهایی نمی توانم کاری از پیش ببرم و همه باید دست به دست هم بدهیم و با یک فکر و یک هدف و با کمک رئیس فدراسیون بهترین خروجی را داشته باشیم.

وی در راستای صحبت های رییس فدراسیون در خصوص تصمیم رئیس فدراسیون جهانی افزود: سال ٢٠٠٣ از ما تست دوپینگ می گرفتند و باید جواب منفی را ارائه می دادیم تا وزن کشی انجام شود و در نهایت هم که جزو سه نفر برتر قرار می گرفتیم باز هم تست دوپینگ می دادیم و بعد مدال و حکم ما را تحویل می دادند.

در ادامه نیز سامان سرابی، دبیر کمیته فنی عنوان کرد: همه اعضا باید نظر خود را برای تصمیم گیری ارائه کنند. ما نماینده مردم در فدراسیون هستیم و باید به جمع بندی جامعی برسیم چون چشم خیلی از ورزشکاران به تصمیمات این کمیته است. ما بالای ١٠ تا ٢٠ بار در مسابقات تست دوپینگ دادیم و مقام هایی که کسب کردیم، با تایید وادا بوده است که مستندات آنها وجود دارد. در مسابقات ٢٠٠٦ تست دوپینگ دادیم که با جواب منفی آبرودار کاروان ورزشی ایران شدیم.

در بخش دیگری هم حسن رهنماییان به صحبت پرداخت و گفت: در مراسم چند روز قبل دیدم رییس فدراسیون وقتی به اسم ورزشکاران رسید چطور بغض کرد، فهمیدم که او به خوبی می داند ورزشکاران برای یک قهرمانی چقدر زحمت می کشند. امیدوارم آقای نصیرزاده با همین غیرت و تعصب دنبال امور ورزشکاران و قهرمانان باشد.

همچنین در این نشست در خصوص برگزاری لیگ پرورش اندام و نحوه تعامل با فدراسیون های بین المللی بحث و بررسی صورت گرفت و مقرر شد تصمیم گیری در خصوص حضور در مسابقات مختلف بین المللی در اختیار کمیته فنی قرار گیرد.

Iranbbf

http://www.abai.ir/News/1/30284
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی