پنج شنبه 6 ارديبهشت 1403
تاريخ:هجدهم بهمن 1399 ساعت 16:22
کد : 50320

حفظ سلامتی و نشاط ورزشکاران

حفظ سلامتی و نشاط ورزشکاران منوط به رعایت نکات بهداشتی

حفظ سلامتی و نشاط ورزشکاران منوط به رعایت نکات بهداشتی
حفظ سلامتی و نشاط ورزشکاران منوط به رعایت نکات بهداشتی/ دانشگاه آزاد اسلامی قطب ورزش بانوان کشور
فرهادی‌زاد مطرح کرد؛
حفظ سلامتی و نشاط ورزشکاران منوط به رعایت نکات بهداشتی/ دانشگاه آزاد اسلامی قطب ورزش بانوان کشور
دانشگاه/ ورزش
حفظ سلامتی و نشاط ورزشکاران منوط به رعایت نکات بهداشتی/ دانشگاه آزاد اسلامی قطب ورزش بانوان کشور می‌شود
معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: برگزاری مسابقات ورزشی منوط به رعایت نکات بهداشتی منجر به‌سلامتی، شادی و نشاط ورزشکاران می‌شود.
مهین فرهادی زاد در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گفت: هدف اصلی از ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان، حفظ سلامتی ورزشکاران است و برای تحقق این هدف تلاش خواهیم کرد. با وجود شیوع ویروس کرونا شرایط حضور ورزشکاران را با رعایت نکات بهداشتی در فضاهای ورزشی ایجاد کرده‌ایم تا نشاط و شادابی برای ورزشکاران ایجاد شود.

وی با بیان اینکه رشته دوومیدانی رشته مادر است، افزود: طی روزهای اخیر مسابقات تنیس روی میز، اسکی رو آب و... برگزار شد. هم‌چنین باشگاه‌های ورزشی در ۲۴ ماده ورزشی لیگ برتر دوومیدانی بانوان شرکت کردند. برگزاری این مسابقات منوط به رعایت نکات بهداشتی، منجر به‌سلامتی، شادی و نشاط ورزشکاران می‌شود.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: دختران و زنان جامعه در عرصه‌های پژوهشی، ورزشی و... حضور دارند و می‌درخشند. توجه به بخش ورزش بانوان یک ضرورت است تا توان زنان و مردان جمهوری اسلامی ایران را در میادین بین‌المللی به دنیا نشان دهیم. این زنان هستند که محور اصلی خانواده هستند، توجه به بخش زنان به معنای شور و نشاط بخشی به همه جامعه است.

عضو شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه این دانشگاه دارای ۹ تیم بانوان است، تصریح کرد: از ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی تشکر می‌کنم که به ورزش در بخش مردان و زنان توجه و فضای فعالیت برای جوان‌های ما احیا می‌کند. این دانشگاه در لیگ برتر دوومیدانی بانوان رتبه دوم را از آن خود کرد.

وی ادامه داد: امکانات و شرایط حضور بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی مهیا شده است که بتوانند به‌خوبی در مسابقات حضور پیدا کنند، همانند تیم بسکتبال سه‌نفره دانشگاه آزاد که سوم جهان شد. امیدوارم دانشگاه آزاد اسلامی هر روز رشته‌های بیشتری برای بانوان ورزشکار ما فراهم کند.

فرهادی زاد با اشاره به اینکه مرکز ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به‌تازگی کار خود را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: پیش از آغاز به کار این مرکز، فعالیت‌های ورزشی این دانشگاه در اداره کل تربیت‌بدنی پیگیری می‌شد. اکنون در مرکز تربیت‌بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی افراد دلسوز و توانمندی حضور دارند که منجر به رشد و ارتقای ورزش در این دانشگاه می‌شود. امیدواریم ظرفیت بانوان را در رشته‌های مختلف ورزشی شناسایی و فعال کنند. امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی به قطب ورزش بانوان کشور تبدیل شود.

http://www.abai.ir/News/1/50320
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی