جمعه 10 فروردين 1403
تاريخ:نوزدهم بهمن 1399 ساعت 13:33
کد : 50331

برنده جدیدترین نبرد خواهران ویلیامز

29مین رویارویی؛ ونوس برنده جدیدترین نبرد خواهران ویلیامز شد

29مین رویارویی؛
ونوس برنده جدیدترین نبرد خواهران ویلیامز شد
29مین رویارویی؛
ونوس برنده جدیدترین نبرد خواهران ویلیامز شد

ونوس برنده جدیدترین نبرد خواهران ویلیامز شد
29مین رویارویی سرنا و ونوس ویلیامز، خواهران افسانه‌ای دنیای تنیس زنان با پیروزی ونوس خواهر بزرگ‌تر به پایان رسید.
به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان و به نقل از bbc، سرنا ویلیامز تنیسور مطرح بانوان جهان، در مسابقات ایندین‌ولز موفق شد شنبه شب با نتیجه ۷-۶ و ۷-۵ کیکی برتنز را شکست داده و به دور سوم راه یابد تا برابر خواهر بزرگ‌ترش ونوس قدرت نمایی کند.

این دیدار بین خواهران ویلیامز، بیست و نهمین بازی بود که در آمریکا و در چارچوب تنیس ایندین‌ولز برگزار شد. در رویارویی های قبلی با توجه به قدرت بیشتر سرنا ویلیامز او تعداد بردهای بیشتری را از خواهرش ثبت کرده بود. اما این بار سرنا نتوانست بر خواهرش غلبه کند.

تنیس اوپن فرانسه 2017؛ ونوس ویلیامز بعد از 5 سال به دور سوم رولاند گاروس راه یافت

شکست شماره یک سابق تنیس زنان جهان در حالی مقابل ونوس ویلیامز اتفاق افتاد که تنیسور کهنه‌کار آمریکایی و همسرش فرانس الکسیس اوحانیان، از بنیان‌گذاران شبکه اجتماعی «رد ایت» یک سپتامبر ۲۰۱۷ ورود یک دختر بچه را خوشامد گفتند. او بازگشت خود را به زمین تنیس حدودا یک سال و دو ماه بعد از بارداری و تولد فرزندش کلید زد، اما تا کنون بازگشت موفقیت آمیزی نداشته است.

این دو خواهر افسانه‌ای دنیای تنیس زنان تا کنون ۲۹ بار رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند و به نسبت ۱۷ به ۱۲ سرنا همچنان از خواهرش جلوتر است. این دیدار که به پیروزی ونوس ویلیامز منجر شد، ۸۹ دقیقه به طول انجامید و بیش از ۱۰،۰۰۰ تماشاگر داشت. به گفته سرنا، این روزها ونوس در بهترین حالت آمادگی خود قرار دارد. او در مرحله بعدی مسابقات تنیس ایندین ولز، آناستازیا سواستووا را پیش روی خود دارد.

اما سرنا ویلیامز ۳۶ ساله هنوز تصمیمی مبنی بر رقابت برای کسب جام قهرمانی در سه گرند اسلم باقی مانده از سال ۲۰۱۸ نگرفته است.

http://www.abai.ir/News/1/50331
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی