جمعه 10 فروردين 1403
تاريخ:بيست و سوم بهمن 1399 ساعت 13:27
کد : 50357

مسابقه مینی گلف ویژه دهه فجر در مشهد برگزار شد

مسابقه مینی گلف ویژه دهه فجر در مشهد برگزار شد

مسابقه مینی گلف ویژه دهه فجر در مشهد برگزار شد
مسابقه مینی گلف ویژه دهه فجر در مشهد برگزار شد
رئیس هیات گلف خراسان رضوی خبر داد؛
مسابقه مینی گلف ویژه دهه فجر در مشهد برگزار شد
مشهد - رئیس هیات گلف خراسان رضوی از پایان رقابت بین ۲۴ شرکت کننده حاضر در مسابقه مینی گلف که به مناسبت دهه فجر در مشهد برگزار شد خبر داد و گفت: آماده میزبانی مسابقات مینی گلف کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مرتضوی نژاد عصر جمعه و در حاشیه مسابقه مینی گلف ویژه گرامیداشت دهه فجر که در پارک ملت مشهد برگزار شد با مناسب شمردن شرایط و امکانات رشته ورزشی مینی گلف در مشهد گفت: با پیش‌بینی های صورت گرفته، تلاش هیات گلف خراسان رضوی و همراهی‌های ارزشمند مسئولان استان، آمادگی میزبانی مسابقات مینی گلف کشور را داریم.

رییس هیات گلف استان با اشاره به اینکه بازیکنان حرفه‌ای، مستعد و خوبی در مشهد و استان داریم گفت: ورزشکاران خراسان رضوی با پشتکار و تمرین‌های منظم با حضور در دوره‌های مختلف مسابقات کشوری از جمله جام سلامت، به خوبی درخشیده و مقام‌های خوبی کسب کرده‌اند.
Mehrnews
وی با اعلام اینکه در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد، زمینی به مساحت هشت هکتار جانمایی شده تا پس از تکمیل در اختیار بازکنان، متخصصان و علاقمندان ورزش گلف قرار گیرد تاکید کرد: علاوه بر زمین بزرگ گلف ثامن، با کمک بخش خصوصی زمینی را از مجموعه ورزشی شهد بهشتی در اختیار گرفته‌ایم که پس از تکمیل مراحل فنی و افزودن امکانات تخصصی آماده راه اندازی است.

احسان سمیعی دبیر هیات گلف خراسان رضوی با حضور در محل برگزاری در خصوص این دوره از مسابقات در محل زمین‌های مینیاتوری مینی گلف پارک ملت مشهد با بیان اینکه مجموعه مینی گلف شامل ۱۸ زمین است که در سال ۱۳۴۳ و همزمان با تاسیس پارک ملت مشهد طراحی و ساخته و در سال ۱۳۹۳ به طور کامل بازسازی شده افزوده: از صبح امروز ۲۴ بازیکن در قالب چهار تیم ۶ نفره و طی دو دور کامل در ۱۸ زمین با هم به رقابت پرداخته‌اند.

سمیعی افزود: با توجه به علاقمندان فراوان و پیگیر این رشته ورزشی و همچنین استقرار این مجموعه زمین‌ها در بوستان ملت، امیدواریم شهرداری مشهد همکاری لازم به منظور ترمیم چمن زمین‌ها، تامین روشنایی و پیش‌بینی فضایی مسقف برای استقرار بازیکنان با هیات گلف استان داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرداختن به ورزش گلف نیازمند صرف هزینه‌های زیادی است گفت: با وجود تصور بسیاری از خانواده‌ها، مینی گلف از بسیاری از ورزش‌ها از جمله دوچرخه سواری بسیار کم هزینه تر است و همینطور که می‌بینید هر بازیکن با یک توپ و یک پاتر و بدون نیاز به هیچ هزینه دیگری به این رشته بپردازند.

شایان ذکر است در این دوره از مسابقات ویژه گرامیداشت دهه فجر، حامد عقیلی، علی عرفانیان و علی علوی به ترتیب اول تا سوم شدند.

http://www.abai.ir/News/1/50357
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی