پنج شنبه 6 ارديبهشت 1403
تاريخ:بيست و هشتم بهمن 1399 ساعت 12:20
کد : 50369

سونی با فروش PS5 در چین رکورد زد

سونی با فروش PS5 در چین رکورد زد

سونی با فروش PS5 در چین رکورد زد
سونی با فروش PS5 در چین رکورد زد
نسل بعدی کنسول‌های شرکت سونی بخت بیشتری برای فروش و تصاحب بازار خواهند داشت و سونی با فروش PS۵ در چین رکورد زد و امیدوار است که موفقیت بیشتری در بازار کسب کند.
شرکت سونی با تأیید کمبود‌های تولید گفت که نتوانسته است به طور کامل تقاضا را برآورده کند. این شرکت قول داده برای فروش بیشتر هر آنچه در توان دارد انجام دهد. چین یک بازار عظیم برای این بازی‌هاست، بنابراین دیدن عملکرد کنسول نسل بعدی در این بازار بسیار جذاب خواهد بود.

با فروش PS5 در چین رکورد 4.5 میلیون شکسته می شود

تا زمانی که مایکروسافت وارد عمل نشود، PS5 اولین کنسول نسل بعدی خواهد بود که در چین عرضه می‌شود. مایکروسافت هنوز اعلام نکرده که قصد دارد Xbox Series X را به چین بیاورد یا خیر. گفته شده که این کشور دارای قوانین و مقررات سختگیرانه‌ای پیرامون بازی‌ها است، بنابراین باید دید که روند راه اندازی بازی‌ها برای PS5 در این کشور چگونه خواهد بود.

با فروش PS5 در چین رکورد 4.5 میلیون شکسته می شود

پلی استیشن ۴ و Xbox One در چین عرضه شدند، اما حدوداً یک سال پس از انتشار اولیه کنسول‌ها، Xbox Series X برای عرضه در چین تأیید شده، بنابراین ممکن است فقط قبل از اعلام رسمی مایکروسافت زمان لازم باشد. مایکروسافت در تلاش است تا Xbox Series X | S را به طور رسمی در چین راه اندازی کند این شرکت امسال گواهینامه 3 C را برای دو کنسول سری X و دیگری (S؟) را دریافت کرده است..

انتهای پیام/

http://www.abai.ir/News/1/50369
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی