جمعه 31 فروردين 1403
تاريخ:دهم اسفند 1399 ساعت 12:08
کد : 50399

کرمانشاه قهرمان پارا وزنه‌برداری بانوان کشور شد

کرمانشاه قهرمان پارا وزنه‌برداری بانوان کشور شد

کرمانشاه قهرمان پارا وزنه‌برداری بانوان کشور شد
کرمانشاه قهرمان پارا وزنه‌برداری بانوان کشور شد

کرمانشاه - ایرنا- رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان از قهرمانی کرمانشاه در مسابقات وزنه‌برداری بانوان جانباز و معلول کشور خبر داد و گفت: بانوان وزنه‌بردار کرمانشاه در این مسابقات که به میزبانی تهران برگزار شد با کسب پنج مدال رنگارنگ توانستند بر سکوی قهرمانی تکیه بزنند.

«عزت‌الله پرنیان» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: «فریبا علی‌اکبری» وزنه‌بردار دسته ۶۱ کیلوگرم موفق شد تنها مدال طلای تیم کرمانشاه را در این رقابت ها کسب کند، ضمن اینکه «منیژه جلالی» دیگر وزنه بردار کرمانشاهی حاضر در این دسته هم بر سکوی سوم ایستاد و برنز گرفت.

وی تصریح کرد: در مسابقات دسته ۶۷ کیلوگرم نیز «لیلا رحیمی» و «زهرا چهری» از کرمانشاه به ترتیب موفق به کسب مدال های نقره و برنز شدند.

رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان اضافه کرد: در دسته ۸۶ کیلوگرم نیز «سمیرا نظری» دیگر وزنه بردار کرمانشاهی موفق شد به مدال نقره مسابقات دست پیدا کند، ضمن اینکه «مریم رنجبر» در دسته ۷۹ کیلوگرم در مکان چهارم ایستاد.

وی گفت: هدایت تیم وزنه برداری بانوان کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور که دیروز و امروز (۹ و ۱۰ اسفند) به میزبانی تهران برگزار شد بر عهده «آزاده کوه‌دره‌ای» قرار داشت.

پرنیان در پایان گفت: پس از کرمانشاه که قهرمان مسابقات شد، تیم های فارس و لرستان هم به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

http://www.abai.ir/News/1/50399
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی