سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
رییس هیات: ۶ اسکیت سوار کرمانی در رقابت‌های ملی حضور یافتند

رییس هیات: ۶ اسکیت سوار کرمانی در رقابت‌های ملی حضور یافتند

رییس هیات: ۶ اسکیت سوار کرمانی در رقابت‌های ملی حضور یافتند
رییس هیات: ۶ اسکیت سوار کرمانی در رقابت‌های ملی حضور یافتند
کرمان - رییس هیات اسکیت استان کرمان گفت: ۶ اسکیت سوار کرمانی از جمله سه نفر در بخش آقایان و سه ورزشکار دیگر در حوزه بانوان در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت کشور حضور یافتند.

به گزارش ایرنا، امیررضا آشورماهانی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: امیرحسین کریم‌الدینی ، امیرحسین محمودزاده و ابوالفضل کیان‌پور پس از برگزاری مسابقات انتخابی و بررسی‌های به عمل آمده از سوی کمیته فنی هیات اسکیت استان کرمان برگزیده شناخته شده‌ که به مسابقات انتخابی تیم ملی این رشته اعزام شوند.



وی اظهار داشت: اگرچه آمادگی ورزشکاران اعزامی خوب است اما شیوع ویروس کرونا مانعی بسیار بزرگ پیش روی ورزشکاران اسکیت برای رسیدن به اوج آمادگی ایجاد کرده بود به گونه‌ای که قرار گرفتن بر روی سکوی قهرمانی این مسابقات کار بسیار سختی است.

رییس هیات اسکیت استان کرمان با تاکید بر شایستگی و استعدادها و نبوغ افراد اعزامی ابراز امیدواری کرد که به زودی شاهد موفقیت بیشتر این سه چهره اسکیت کرمان در مسابقات ملی خواهیم بود.

وی گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی پسران ایران در رشته اسکیت سرعت از صبح روز هفتم اسفندماه جاری با حضور همه قهرمانان به نام این رشته در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده است تا برای پوشیدن پیراهن تیم ملی رقابت سخت و نفس گیری را تجربه کنند.



آشورماهانی همچنین از حضور بانوان ورزشکار کرمانی از جمله فاطمه سالاری ، فاطمه رشیدی و درسا صافی در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت خبر داد.

وی عنوان کرد: این بانوان که از اعضای تیم اعزامی کرمان به مسابقات انتخابی تیم ملی رشته سرعت در بخش بانوان بودند ، صبح روز هشتم اسفندماه سال ۹۹ در محل پیست اسکیت مجموعه ورزشی آزادی تهران با رقیبان سرسخت خود از سراسر کشور به رقابت پرداختند.

رییس هیات اسکیت استان کرمان افزود: این بانوان اسکیت سوار کرمانی گرچه تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت به‌کار بستند اما در پایان به علت آمادگی سایر رقبا موفق به قرارگیری بر روی سکوهای قهرمانی نشدند.

وی ضمن قدردانی هیات اسکیت استان کرمان از این سه بانوی ورزشکار کرمانی به پاس تلاش در این دوره از رقابت‌ها گفت: امیدوارم شاهد موفقیت روز افزون نامبردگان در رویدادهای بعدی اسکیت باشیم.



irna

http://www.abai.ir/News/1/60559
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی