شنبه 1 ارديبهشت 1403
والیبال ساحلی ایران در ۲ رویداد بین‌المللی شرکت می‌کند

والیبال ساحلی ایران در ۲ رویداد بین‌المللی شرکت می‌کند

والیبال ساحلی ایران در ۲ رویداد بین‌المللی شرکت می‌کند
والیبال ساحلی ایران در ۲ رویداد بین‌المللی شرکت می‌کند
بوشهر پایگاه خبری آبا به نقل از ایرنا- دبیر کمیته والیبال ساحلی فدراسیون والیبال گفت: تیم ملی ایران سال آینده در مسابقات انتخابی المپیک و آسیایی تایلند شرکت می‏‌کند.
کامران ذوقی روز سه‎ شنبه در حاشیه مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور در بوشهر در گفت و گو با ایرنا افزود: مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک ۷ تا ۱۱ تیرماه سال آینده به میزبانی شهر ووهان چین برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: به فاصله چند روز از این رقابت‎‌ها نیز تیم ملی والیبال ساحلی در مسابقات رده سنی زیر ۱۹ سال انتخابی مسابقات جهانی شرکت خواهد کرد که این مسابقات نیز در تابستان به میزبانی پوکت تایلند برگزار می‌شود
ذوقی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات تور آزاد والیبال ساحلی کشور در بوشهر ادامه داد: از جمعه هفته جاری پس از اتمام مسابقات تور آزاد والیبال ساحلی در بوشهر تور آزاد دیگری نیز به میزبانی بندر گناوه آغاز خواهد شد.
وی اظهار داشت: همچنین استان بوشهر با هدف بزرگداشت ۱۸ اسفند روز بوشهر درخواست میزبانی مجدد تور آزاد مسابقات والیبال ساحلی کشور کرده‌است که با توجه به درخواست همزمان آنها با استان هرمزگان این استان‌‎ها در قالب ۲ تور جداگانه رقابت‌‎ها را میزبانی می‌کنند.
وی گفت: در نیمه دوم سال جاری نخستین تور آزاد مسابقات والیبال ساحلی کشور در مهرماه به میزبانی بندر ترکمن و تور آزاد دیگری نیز در چهار رده‌های سنی مختلف در آبان و آذر به میزبانی بهشهر برگزار شد.
ذوقی گفت: نام نویسی از تیم‌‎های داوطلب شرکت در لیگ والیبال ساحلی کشور نیز آغاز شده که تاکنون ۶ تیم برای این دوره از رقابت‌‎ها شرکت کردند و قرعه‎ کشی آن نیز پیش از آغاز سال نو برگزار خواهد شد.
وی گفت: با توجه به استقبال بهتر حامیان مالی از لیگ‌‏ها تصمیم بر این شد تا لیگ والیبال ساجلی کشور هر چه زودتر آغاز شود.

http://www.abai.ir/News/1/60622
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی