پنج شنبه 9 فروردين 1403
دوره مربیگری والیبال ساحلی بانوان به میزبانی بوشهر برگزار شد

دوره مربیگری والیبال ساحلی بانوان به میزبانی بوشهر برگزار شد

دوره مربیگری والیبال ساحلی بانوان به میزبانی بوشهر برگزار  شد
دوره مربیگری والیبال ساحلی بانوان به میزبانی بوشهر برگزار شد
نخستین دوره مربیگری درجه ۲ والیبال ساحلی بانوان با حضور ۵۰ شرکت کننده از سراسر کشور به میزبانی بوشهر برگزار شد.
به گزارش آبا به نقل از ایرنا، در این دوره مربیگری ۲ گروه ۲۵ نفره از شرکت‌کنندگان زیر نظر "یگانه یادگاری" مدرس رسمی فدراسیون والیبال به صورت عملی تا ۶ بهمن ماه آموزش می‌بینند.
رئیس هیات والیبال استان بوشهر در گفت و گو با ایرنا گفت: ۱۵ بانوی بوشهری در این دوره مربیگری شرکت کرده‌اند و در صورتی که دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند برای نخستین بار بوشهر ۱۵ مربی درجه ۲ والیبال ساحلی خواهد داشت.
حسن باز در هوا اظهار کرد: این دوره در راستای رویکرد فدراسیون برای ارتقا و گسترش کمی و کیفی والیبال ساحلی بانوان برگزار و مقدماتی فراهم شده‌است تا با آموزش مربیانی از استان‌های مختلف این رشته ورزشی در میان بانوان ترویج شود.
وی اعلام کرد: بوشهر آمادگی خود برای میزبانی از مسابقات والیبال ساحلی بانوان کشور اعلام کرده‌است و با توجه به فراهم بودن زیر ساخت‌های لازم، این استان امکان برگزاری شایسته این مسابقات را دارد.
رئیس هیات والیبال استان بوشهر افزود: دهکده گردشگری امام علی (ع) بوشهر با دارا بودن حصار پنهانی و زمین مطلوب برای برگزاری مسابقات بانوان مناسب است.
باز در هوا یادآور شد: استان بوشهر ۶ داور بانو دارد که به طور تخصصی در رشته والیبال ساحلی فعالیت می‌کنند.
وی گفت: با توجه به فراهم بودن شرایط ورزش‌های ساحلی در بوشهر، ترویج و توسعه والیبال ساحلی بانوان در سنین پایه مورد تاکید هیات والیبال استان است و در این راستا با اداره کل آموزش‌وپرورش استان و هیات‌های والیبال شهرستان‌ها توافق شده‌است تا استعدادیابی از مدارس صورت گیرد.
رئیس هیات والیبال استان بوشهر بیان کرد: شیوع ویروس کرونا و به دنبال آن تعطیلی مدارس و محدودیت سالن و باشگاه‌های ورزشی این برنامه را متوقف کرده‌است.
 

http://www.abai.ir/News/1/60623
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی