جمعه 10 فروردين 1403
کاناپولو سهمیه جهانی گرفت/ ایران را قدرتمندترین تیم آسیا می‌دانند

کاناپولو سهمیه جهانی گرفت/ ایران را قدرتمندترین تیم آسیا می‌دانند

کاناپولو سهمیه جهانی گرفت/ ایران را قدرتمندترین تیم آسیا می‌دانند
کاناپولو سهمیه جهانی گرفت/ ایران را قدرتمندترین تیم آسیا می‌دانند
سرمربی تیم ملی کاناپولوی مردان ایران پس از کسب عنوان نایب قهرمانی کاپ آسیا از دریافت قطعی سهمیه جهانی این رشته خبر داد.
به گزارش خبرنگارآبا به نقل از مهر، مسابقات کاپ آسیایی کاناپولو پایان هفته گذشته با حضور کلیه تیم های ملی قاره آسیا در چین برگزار شد که تیم مردان ایران نایب قهرمان و تیم زنان کشورمان سوم شد. تیم مردان ایران پیش ازاین سهمیه جهانی خود را به واسطه موفقیت اش در رقابت های جهانی سال قبل گرفته بود اما تیم بانوان هنوز تکلیف خود را نمی داند.
اشکان صیادی سرمربی تیم ملی کاناپولوی مردان کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: مسابقات قهرمانی آسیایی که لغو شده بود توسط چینی ها با عنوان کاپ آسیایی و تنها با شرکت تیم های ملی آسیا برگزار شد که ما موفق شدیم بر سکوی دوم آن قرار بگیریم.
وی افزود: ما به عنوان بهترین تیم دور مقدماتی راهی فینال بازیها شدیم. با ژاپن در حالی در دیدار فینال بازی کردیم که در دور رفت این تیم را برده بودیم اما در فینال شروع خوبی نداشتم. مسابقه کاناپولو به شکلی است که اگر رقابت را خوب شروع نکنی نمی توانی ادامه بدهی و ما نتوانستیم برنده دیدار نهایی باشیم و توپ های ژاپنی ها تبدیل به گل شد.
صیادی افزود: در آسیا تیم کاناپولوی مردان ایران را به عنوان قدرتمندترین تیم قاره می شناسند و اروپایی هایی که در اینجا بودند تیم ما را بهترین تیم قاره معرفی می کردند.
سرمربی تیم کاناپولو مردان ایران، خاطرنشان کرد: ما از قبل هم سهمیه جهانی را کسب کرده بودیم و اگر این نتایج ملاک باشد با همین نتیجه نیز به رقابت های جهانی می رفتیم. امیدواریم بتوانیم در مسابقات جهانی پیش رو که سال آینده در اروپا برگزار خواهد شد، بهترین نتیجه را برای ایران کسب کنیم.

http://www.abai.ir/News/1/60638
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی