شنبه 1 ارديبهشت 1403
تاريخ:شانزدهم فروردين 1400 ساعت 11:53
کد : 60650

چادویک، زنی که آینده فرمول یک است

چادویک، زنی که آینده فرمول یک است

چادویک، زنی که آینده فرمول یک است
چادویک، زنی که آینده فرمول یک است
جیمی چادویک، راننده زن تیم ویلیامز، فصل ۲۰۲۱ نیز با این تیم همراه خواهد بود. چادویک که می‌خواهد روزی در فرمول یک مسابقه دهد درباره ادامه حضورش در تیم ویلیامز می‌گوید: «من عاشق این هستم که وقتم را با تیم ویلیامز بگذرانم. چیزی بیشتر از این نمی‌تواند مرا خوشحال کند. احساس می‌کنم همیشه در این تیم در حال پیشرفت هستم.»
جیمی چادویک به عنوان راننده مستعد در تیم ویلیامز باقی می‌ماند. ویلیامز اعلام کرده این راننده ۲۲ساله در برنامه شبیه‌ساز کارخانه ویلیامز و همچنین در پیست نیز حضور بیشتری خواهد داشت.
به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از بی‌بی‌سی اسپورت، چادویک که می‌خواهد روزی در فرمول یک مسابقه دهد درباره ادامه حضورش در تیم ویلیامز می‌گوید: «من عاشق این هستم که وقتم را با تیم ویلیامز بگذرانم. چیزی بیشتر از این نمی‌تواند مرا خوشحال کند. احساس می‌کنم همیشه در این تیم در حال پیشرفت هستم.
چادویک دوران حرفه‌ای خود را از سال ۲۰۱۵ میلادی با حضور در رقابت‌های کلاس GT۴ آغاز کرد و در ۱۷ سالگی نیز جوان‌ترین قهرمان رقابت‌های ۲۴ساعته سیلورستون شد.
سیمون رابرتز، مدیر تیم ویلیامز، نیز درباره حضور چادویک در این تیم می‌گوید: «جیمی نه تنها سفیر بزرگ اتومبیلرانی زنان است بلکه یک شبیه‌ساز ارزشمند در کارخانه ویلیامز به شمار می‌رود. عزم راسخ جیمی و تلاش او برای پیشرفت چیزی است که ما در ویلیامز تحسینش می‌کنیم.»
جیمی چادویک که در سری w مسابقه می‌دهد بعد از یک سال وقفه در برگزاری این رقابت‌ها به دلیل شیوع کرونا، در صدد دفاع از عنوان قهرمانی خود در فصل جدید است. او سال ۲۰۱۹ در مسابقات سری w با ۱۱۰ امتیاز قهرمان شد. این مسابقات برای زنان عاشق سرعت طراحی شده و چادویک هم در این رقابت‌ها حاضر می‌شود.
او همچنین در نخستین دور مسابقات قهرمانی آفرود Extreme ​E که با خودروهای تمام‌برقی در عربستان سعودی برگزار می‌شود شرکت خواهد کرد.
 

http://www.abai.ir/News/1/60650
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی