پنج شنبه 9 فروردين 1403
تاريخ:نهم خرداد 1400 ساعت 13:49
کد : 60743

رضوانی: ورزش‌های آبی بیشترین صدمه را از کرونا دیده‌اند

رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو:

رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو:
ورزش‌های آبی بیشترین صدمه را از کرونا دیده‌اند
رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، گفت: در حال حاضر شرایط بحرانی به وجود آمده و تمام اصناف و مجموعه‌های ورزشی در حال تعطیلی هستند. شیوع کرونا آسیب‌های بزرگی به ورزش کشور و به خصوص ورزش‌های آبی رسانده است.
«محسن رضوانی» به گزارش آبا به نقل از ایرنا در خصوص وضعیت استخرها، اظهار داشت: در حال حاضر شرایط بحرانی به وجود آمده و تمام اصناف و مجموعه‌های ورزشی در حال تعطیلی هستند. شیوع کرونا آسیب‌های بزرگی به ورزش کشور و به خصوص ورزش‌های آبی رسانده است.
رییس فدراسیون شنا گفت: ما در این خصوص از وزیر ورزش درخواست داشتیم تا از ۱۰ هزار مربی و نیروهای فنی رشته شنا حمایت شود. این افراد درخواست کار در استخرهای قانونی را داشته و ما از وزارت ورزش خواستار حمایت مالی از این افراد شدیم. در حال حاضر نیز منتظر جواب این درخواست هستیم.
وی افزود: ما در خصوص بازگشایی استخرها جلسه‌ای با «محمد اسد مسجدی» رییس فدراسیون پزشکی برگزار کردیم و جای تشکر دارد که او فردی همراه و دلسوز در این موضوعات است.
رضوانی تصریح کرد: ما منتظر هستیم حجم کرونا کمتر شود تا طبق دستورالعمل‌ها پیش برویم اما در حال حاضر در وضعیت بسیار خطرناکی قرار داریم.
رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در مورد تمرین ملی‌پوشان در شرایط کرونایی، خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان واترپلو در حال حاضر در استخر چهارفصل مجموعه ورزش انقلاب تمرین می‌کنند و چهار نفر از شناگران که شانس کسب سهمیه المپیک دارند نیز در مجموعه ورزشی آزادی مشغول تمرین هستند.
وی ادامه داد: برخی از شناگران دیگر که در شهرستان‌ها حضور دارند، در آکادمی‌های شهرشان به تمرین می‌پردازند.
رضوانی در مورد تصمیم گیری در خصوص برگزاری لیگ‌ بعد از فروکش کردن شیوع کرونا، گفت: قرار است در جلسه‌ای از کارشناسان و صاحب‌نظران این رشته دعوت کنیم تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود.
وی ادامه داد: قصد داریم تیم‌هایی که قصد حضور در لیگ را دارند، شناسایی کرده و با ممکن شدن برگزاری مسابقات به سرعت دست به کار شویم.



http://www.abai.ir/News/1/60743
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی