شنبه 1 ارديبهشت 1403
تاريخ:يازدهم خرداد 1400 ساعت 11:33
کد : 60758

نتایج تیراندازان ایرانی در تفنگ سه وضعیت قهرمانی اروپا

ثبت امتیاز فینال توسط نجمه خدمتی

ثبت امتیاز فینال توسط نجمه خدمتی
نتایج تیراندازان ایرانی در تفنگ سه وضعیت قهرمانی اروپا
نجمه خدمتی در ماده تفنگ سه وضعیت مسابقات تیراندازی قهرمانی اروپا کرواسی توانست امتیاز لازم برای ورود به مرحله فینال را کسب کند. البته نمایندگان ایران اجازه حضور در مرحله فینال را ندارند.
به گزارش آبا به نقل از ایسنا، در نهمین روز از رقابت‌های تیراندازی قهرمانی اروپا که به میزبانی اوسیک کرواسی در حال انجام است ۸۲ تیرانداز در ماده تفنگ سه وضعیت زنان به خط شدند. در این ماده چهار نماینده تفنگ ایران در جدول mqs (جدول نفرات اضافه) شلیک کردند.

در این ماده نجمه خدمتی با امتیاز ۱۱۷۴.۵۵ در رده دوم جدول mqs ایستاد. ورزشکار اوکراینی در این ماده با امتیاز ۱۱۷۴.۵۸ در رده نخست قرار گرفت.
مه لقا جام بزرگ نیز با رکورد ۱۱۶۸.۴۶ در رده ششم، فاطمه کرم‌زاده با امتیاز ۱۶۳.۵۹ در رده هشتم و آرمینا صادقیان با رکورد ۱۱۷۲.۵۶ در رده دهم این جدول ایستادند. در بخش mqs ۱۶ ورزشکار حضور داشتند.

در این ماده ورزشکار آلمانی با رکورد ۱۱۸۵.۷۰ به عنوان نفر اول و نماینده سوئیس با رکورد ۱۱۷۳.۶۴ به عنوان نفر هشتم به فینال رسیدند. اگر نجمه خدمتی می‌توانست در بخش اصلی مسابقات شرکت کند می‌توانست به عنوان نفر هشتم و بالاتر از ورزشکار سوئیس به فینال این مسابقات راه یابد.

مسابقات تیراندازی قهرمانی اروپا از شنبه یکم خرداد به میزبانی اوسیک کرواسی آغاز شد و تا ۱۶ خرداد ادامه دارد. نمایندگان ایران نیز به درخواست الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ و قبول فدراسیون جهانی قرار شد در این مسابقات شرکت کنند. به دلیل اینکه مسابقات برای ورزشکاران اروپایی است امکان حضور نمایندگان ایران در بخش اصلی مسابقات وجود ندارد. پیش از این ملی‌پوشان تفنگ و تپانچه در ماده بادی مردان و زنان و تفنگ سه وضعیت مردان در جدول mqs و همچنین در ماده میکس تفنگ و تپانچه مسابقه دادند.

تیم ملی تیراندازی ایران با ترکیب نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم‌زاده، مه لقا جام بزرگ، مهیار صداقت و پوریا نوروزیان در بخش تفنگ و جواد فروغی، هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی در بخش تپانچه در دو گروه هشتم و بیست و دوم اردیبهشت عازم اردوهای تدارکاتی مجارستان و کرواسی شده اند.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/60758
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی