جمعه 31 فروردين 1403
تاريخ:دوازدهم خرداد 1400 ساعت 15:20
کد : 60760

تیم قایقرانی ساوه برای شرکت در مسابقات جهانی لهستان رقابت می کند

مسابقات جهانی لهستان

مسابقات جهانی لهستان
تیم قایقرانی ساوه برای شرکت در مسابقات جهانی لهستان رقابت می کند
رئیس هیات قایقرانی ساوه گفت: تیم قایقرانی بانوان این شهرستان به نمایندگی از استان مرکزی برای شرکت در مسابقات انتخابی کاپ جهانی لهستان در دریاچه آزادی تهران به رقابت با سایر حریفان می‌پردازد.
«فهیمه حسینی» روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا، افزود: مسابقات قهرمانی کشوری در رشته دراگون‌بوت قایقرانی و مسابقات کاپ چهانی لهستان در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: مسابقات قایقرانی کاپ جهانی لهستان تیرماه امسال برگزار و انتخاب تیم اعزامی به این رقابت‌ها در ماه جاری انجام می‌شود.
رئیس هیات قایقرانی شهرستان ساوه تصریح کرد: فدراسیون قایقرانی برای مسابقات انتخابی تیم اعزامی به لهستان مقرراتی از جمله امکان شرکت تنها یک تیم از هر استان را مصوب کرده است که از استان مرکزی، تیم قایقرانی شهرستان ساوه حضور پیدا می‌کند.
به گفته حسینی، در این مسابقات ۱۴ نفر از بانوان قایقران ساوجی شرکت خواهند کرد و در حال حاضر چهار روز در هفته در دریاچه مصنوعی ساوه تمرین دارند.
وی ضمن قدردانی از حمایت شهردار، شورای شهر و مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری ساوه از تیم قایقرانی این شهرستان، گفت: امیدواریم با فراهم کردن امکانات لازم و همت قایقرانان ساوجی شاهد درخشش این تیم در مسابقات کشوری و شکوفایی استعدادهای بیشتری در این رشته باشیم.

http://www.abai.ir/News/1/60760
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی