جمعه 10 فروردين 1403
تاريخ:بيست و دوم خرداد 1400 ساعت 12:59
کد : 60775

کاراته انتخابی المپیک؛ «صادقی» هم از رسیدن به توکیو بازماند

کاراته انتخابی المپیک؛

کاراته انتخابی المپیک؛
«صادقی» هم از رسیدن به توکیو بازماند
- «فاطمه صادقی» کاتاروی تیم ملی کاراته ایران از کسب سهمیه حضور در بازی‌های المپیک توکیو بازماند.
به گزارش آبا به نقل از ایرنا؛ آخرین مرحله رقابت‌های کاراته گزینشی المپیک از امروز(جمعه) به میزبانی شهر پاریس فرانسه آغاز شد و سه روز ادامه خواهد داشت.
ایران چهار نماینده در این رویداد دارد که در روز نخست، «فاطمه صادقی» در کاتای انفرادی زنان و «امیر مهدی‌زاده» در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم کومیته مردان نمایندگان ایران بودند.

فاطمه صادقی که در رقابت‌های نوبت صبح با عملکردی خوب خود را به مرحله نهایی رسانده بود، امشب برای کسب سهمیه المپیک به مصاف حریفانی از آلمان، فرانسه و ترکیه رفت.
نماینده ایران در مرحله نهایی نتوانست کاتاهای خوبی اجرا کند و برابر هر سه حریف شکست خورد و از رسیدن به المپیک توکیو بازماند تا حسرت برای او باقی بماند.
در حالی‌که مسوولان فدراسیون برای «فاطمه بغلانی‌پور» مربی او بلیت و رویداد را فراهم کرده بودند او به دلیل برخی اختلافات با یک مسوول فدراسیون از سفر به پاریس خودداری کرد که قطعا نبودش در عملکرد صادقی تاثیرگذار بود.
با وجود حضور «جمال‌الدین نکوفر» مدیر فنی تیم‌های ملی کاتا، صادقی در مسابقات گزینشی پاریس از سوی شهرجردی کوچ شد که در نهایت نتیجه‌ای هم نداشت.

پیش از این امیر مهدی‌زاده کاراته‌کای باتجربه کشورمان در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم مردان با عملکردی بسیار ضعیف از دور مسابقات کنار رفت و از کسب سهمیه بازماند.
«رزیتا علیپور» و «ابوالفضل شهرجردی» دیگر نمایندگان ایران در این مسابقات هستند که فردا به مصاف حریفان می‌روند.
کاراته ایران پیش از این توسط «حمیده عباسعلی»، «سارا بهمنیار»، «بهمن عسگری» و «سجاد گنج‌زاده» به چهار سهمیه المپیک توکیو رسیده است.

http://www.abai.ir/News/1/60775
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی