جمعه 31 فروردين 1403
تاريخ:سی و يکم خرداد 1400 ساعت 15:44
کد : 60818

نوشاد عالمیان: مشکلات داوری وجود داشت/ نرمال نباختم

دلایل انصراف از انتخابی تیم ملی

دلایل انصراف از انتخابی تیم ملی
نوشاد عالمیان: مشکلات داوری وجود داشت/ نرمال نباختم
یک بازیکن تنیس روی میز ایران گفت: من به داوری بازی نهایی روز گذشته اعتراض داشتم چون بازی در سه، چهار گیم اول روی هوا بود.
نوشاد عالمیان به گزارش آبا به نقل از ایسنا درباره دلیل انصراف خود از مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بیان کرد: در دیدار نهایی که میان من و امیر حسین هدایی برگزار شد، مشکلات داوری وجود داشت و در اصل داور باعث باخت من بود. چراکه با توجه به حرکاتی که هدایی انجام داد، داور باید او را اخراج مستقیم می‌کرد که این کار را انجام نداد. در سه، چهار گیم اول، بازی روی هوا بود و من فقط داشتم دعوای هدایی با داور و سرداور را تماشا می‌کردم. فقط منتظر بودم که اگر دعوای آن‌ها تمام می‌شود و فرصتی هست یک بازی هم انجام دهیم.

او ادامه داد: البته من هم اعتراض خود را به داوری بعد از اعلام کردم و بین مسابقه چیزی نگفتم اما واقعا نباید بازی ادامه پیدا می کرد. از طرفی خستگی مفرط داشتم چون یک سال در مسابقات بودم و کمرم هم درد می کند.

عالمیان در پاسخ به این پرسش که انصراف از انتخابی باعث نمی‌شود حضور در تیم ملی را از دست بدهد؟ تصریح کرد: این را دیگر باید فدراسیون تصمیم بگیرد. البته از طرفی من این را حق خود می‌دانستم که از ابتدا انتخاب شوم. نتایج من در مسابقه بین‌المللی اخیر مشخص است و نتایج خوبی بود. از طرفی رنکینگ جهانی من با نفر سوم، ۱۰۰ پله فاصله دارد و حق خودم می‌دانستم در این مسابقات بازی نکنم‌ و بعد از این که گفتند باید بازی کنم، مقداری ناراحت شدم. زمانی که تیم ایران بخواهد در مسابقه‌ای شرکت کند، رنکینگ من در سیدگذاری موثر است و باعث می‌شود تیم ایران در جدول جای بهتری باشد. در مسابقات جهانی هم من یک سهمیه دارم چون رنکینگ زیر ۱۰۰ جهان هستم و اگر زیر ۱۰۰ جهان نبودم، ایران می‌توانست سه نفر به مسابقات اعزام کند.

او ادامه داد: با اینکه گفتند بیایم بازی کنم قبول کردم اما وقتی این مشکلات به وجود آمد و کسی هم نبود که پاسخگو باشد، ناراحت شدم. اگر من روز گذشته نرمال می‌باختم در مسابقات امروز بازی می‌کردم. اما باخت من نرمال نبود و انتظار داشتم یک نفر با اتفاقاتی که پیش آمد، برخورد کند.

این بازیکن تنیس روی میز ایران در پاسخ به این پرسش که انتظار خود را به اطلاع مسوولان فدراسیون رسانده بود یا خیر؟ گفت: قبل از مسابقه نه اما اکنون اطلاع داده‌ام و نامه هم ارسال کرده‌ام.
عالمیان در مورد این که نرفتن به المپیک توکیو نیز از لحاظ ذهنی و روانی روی او تاثیرگذار بوده است یا خیر؟ تصریح کرد: خیر، خدا را شکر نیما سهمیه گرفت و تنیس روی میز در کاروان ایران هست و این مساله از همه چیز مهم‌تر است. من دارم به المپیک بعدی فکر می‌کنم و راه برای این که سهمیه بگیرم هموار است و در رنکینگ جهانی، ۱۰ تا ۱۵ پله بالا بیایم می توانم سهمیه کسب کنم و فدراسیون باید از الان برنامه‌ریزی خود را انجام دهد. فاصله زمانی زیادی تا بازی‌های المپیک پاریس وجود ندارد و فکر می‌کنم یک سال و نیم دیگر مسابقات کسب سهمیه آغاز شود بنابراین باید الان برنامه‌ریزی انجام گیرد چون به راحتی امکان کسب سهمیه من وجود دارد.

او در مورد دلیل انصراف خود از اردوی سوئد گفت: من به خاطر خستگی از حضور در اردوی سوئد انصراف دادم چون یک ماه است که به ایران آمده‌ام. قبل از آن مسابقات کسب سهمیه و لیگ فرانسه را داشتم. پس از ورود به ایران هم لیگ برتر را شرکت کردم بنابراین خستگی زیادی دارم و هیچ استراحتی نداشته‌ام.

http://www.abai.ir/News/1/60818
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی