شنبه 1 ارديبهشت 1403
تاريخ:دوم تير 1400 ساعت 12:05
کد : 60823

مدیر تیم‌های ملی پینگ‌پنگ: چرا سرمربی زنان را کنار بگذاریم؟

در واکنش به حاضر نشدن حمیده ایرانمنش در اردوی ملی

در واکنش به حاضر نشدن حمیده ایرانمنش در اردوی ملی
مدیر تیم‌های ملی پینگ‌پنگ: چرا سرمربی زنان را کنار بگذاریم؟
مدیر تیم‌های ملی پینگ‌پنگ: چرا سرمربی زنان را کنار بگذاریم؟/ برخی درصدد تخریب هستند
رضا میرالماسی در واکنش به حضور نداشتن سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در اردوی ملی شایعه کناره‌گیری او را رد کرد.

به گزارش آبا به نقل از ایسنا، تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران شهریور ۱۴۰۰ مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو دارد. بر همین اساس اردوهای آماده‌سازی خود را آغاز کرده است‌. شیما صفایی، مهشید اشتری و مریم فرعی سه ملی‌پوش حاضر در این اردو هستند که زیر نظر منصوره رضایی مربی تیم ملی کار می‌کنند. ندا شهسواری کایپتان تیم ملی نیز که به کرونا مبتلا شده است، بعد از اتمام دوران قرنطینه خود به جمع سایر بازیکنان اضافه می‌شود. نکته قابل توجه در این اردو حضور نداشتن حمیده ایرانمنش، سرمربی تیم ملی است.

رضا میرالماسی، مدیر تیم‌های ملی تنیس روی میز در گفت‌وگو با ایسنا به حضور نداشتن سرمربی تیم ملی اشاره کرد و گفت : برای خانم ایرانمنش کاری در رابطه با پایان نامه اش در مقطع دکتری پیش آمد که با هماهنگی فدراسیون و من رفت تا به کارهای تحصیلی خود برسد. چند روزی در اردو بود، شرایط را راه‌اندازی و با مربی تیم ملی هماهنگ کرد و رفت تا به کارش برسد. بعد از انجام کارش برمی‌گردد و هیچ مشکلی وجود ندارد.
او در پاسخ به این سوال که فدراسیون مشکلی ندارد سرمربی تیم ملی در آستانه قهرمانی آسیا در اردو نباشد؟ گفت: مربی و من هستیم. البته من برای انتخابی تیم ملی مردان به بابل آمده‌ام اما باز به اردو برمی‌گردم و کمک‌های لازم را می‌کنم. بالاخره سرمربی هم سال‌ها زحمت کشیده و نمی‌تواند کارهای خود را عقب بیندازد.

مدیر تیم‌های ملی در واکنش به شایعاتی که در مورد جدایی ایرانمنش از سرمربیگری تیم ملی مطرح شده، بیان کرد: این موضوع واقعیت ندارد. چرا او را کنار بگذاریم؟ فدراسیون چنین تصمیمی ندارد اما وقتی روزی یک مربی هدایت تیم را برعهده می‌گیرد، اگر فدراسیون از کارش ناراضی باشد، ممکن است تغییرات انجام دهد. البته در رابطه با خانم ایرانمنش چنین تصمیمی ندارد. برخی افراد شیطنت می‌کنند و این حرف ها را می‌زنند.

او در پاسخ به این سوال که با این حساب تیم همراه با خانم ایرانمنش به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود؟ گفت: بله همین اتفاق می‌افتد. به صحبت‌های حاشیه‌ای و شیطنت‌آمیز که هیچ صحتی ندارند، توجه نکنید. برخی در صدد تخریب مربی و سرمربی هستند و می‌خواهند همه چیز را زیر سوال ببرند. گاهی مصاحبه هایی انجام می‌شود که آدم تعجب می‌کند. یک درصد هم موضوع عوض شدن خانم ایرانمنش مطرح نبوده. از رسانه‌ها هم می‌خواهم که حمایت کنند چوم اثرگذار است.
میرالماسی به وضعیت تیم ملی زنان در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: تیم در حال آماده‌سازی است. بازیکنان هم شرایط نسبتا خوبی دارند چون قبل از اعزام به مسابقات انتخابی المپیک حدود سه ماه در اردو بودند و شرایط خوبی داشتند. اکنون هم آن رون را ادامه می‌دهند. مربی بدنساز هم گرفته‌ایم و بازیکنام تست آمادگی جسمانی داده‌اند. برایشان حریف‌هان تمرینی خوبی هم می‌آوریم و امیدوارم نسبت به سال‌های قبل نتیجه بهتری کسب کنند.

مدیر تیم‌های ملی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید تیم ملی بتواند جزو هشت تیم برتر قرار بگیرد؟ گفت: امیدوار هستیم که این اتفاق بیفتد و در این راستا تمام تلاش خود می‌کنیم. حدس می‌زنم که بازیکنان ما می‌توانند.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/60823
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی