جمعه 31 فروردين 1403
شناگر استرالیایی

رکورد 100 متر آزاد زنان شکست

رکورد 100 متر آزاد زنان شکست
شناگر استرالیایی توانست چهارمین مدال خود و همچنین رکورد شنای صد متر آزاد را به نام خود ثبت کند.
ستاره شنای استرالیا با ثبت زمان 52.31:

شناگر استرالیایی توانست چهارمین مدال خود و همچنین رکورد شنای صد متر آزاد را به نام خود ثبت کند.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از "ورزش سه"، مسابقات شنای المپیک همچنان در مرکز ورزش‌های آبی توکیو امروز 30 جولای(8 مرداد ) در جریان است. جایی که قرار است 49 مدال طلا در این سالن بین شناگران نقاط مختلف دنیا تقسیم شود، که ازاین‌بین سهم کشورهای چین، آمریکا، استرالیا، روسیه و حتی کشور میزبان المپیک بیش از سایرین بوده است.


امروز در رشته 100 متر آزاد زنان " اِما مک کئون" ستاره شنای استرالیا توانست با خلق زمان (51.96) رکورد جهان را به نام خود ثبت کند و استرالیا را صاحب یک مدال طلای باارزش کن
او در حالی توانست زودتر از سایرین شنا کند که نفر دوم "سیوبهان هائوجی" شناگر هنگ‌کنگی موفق شده بود با رکورد 52.27 رکورد آسیا را بشکند و این نشان می‌دهد این رقابت در چه سطحی برگزار شد. او 31 صدم ثانیه دیرتر از نفر اول دستش به لبه استخر برخورد کرد.

بعدازاین دو شناگر، نفر سوم نیز از کشور استرالیا بود."کیت کمپل" با رکورد 52.52 زودتر از شناگرهای کشورهای کانادا، سوئد، هلند، بریتانیا و آمریکا روی سکو سوم بایستد.

گفتنی است این شناگر 27 ساله پیش‌ازاین، یک مدال طلا (100 متر پروانه) و دو برنز (4 در 100 متر پروانه،100 متر پروانه) در همین رقابت‌ها به دست بیاورد و این چهارمین مدال او در المپیک توکیو محسوب می‌شود.

رکوردهای ثبت‌شده در صفحه ذیل مشخص است.



http://www.abai.ir/News/1/60944
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی