جمعه 10 فروردين 1403
به گزارش آبا

حضور کم تعداد قایقرانان ایران در آب‌های آرام قهرمانی جهان

حضور کم تعداد قایقرانان ایران در آب‌های آرام قهرمانی جهان
کایاک اعزام نمی‌شود
دو ملی پوش کانوی ایران به مسابقات قهرمانی قایقرانی آب های آرام زیر ۲۳ سال و بزرگسالان جهان اعزام می‌شوند.

به گزارش آبا به نقل از ایسنا، مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان ۱۲ تا ۱۵ شهریور در کشور پرتغال برگزار می‌شود. سپس مسابقات قهرمانی بزرگسالان ۲۵ تا ۲۸ شهریور در دانمارک خواهد بود. فدراسیون قایقرانی محمد نبی رضایی را به مسابقات زیر ۲۳ سال جهان اعزام می‌کند.

هم‌چنین کارهای مربوط به اعزام عادل مجللی هم انجام شده که او در مسابقات بزرگسالان جهان شرکت کند. در حال حاضر هر دو ملی پوش منتظر صدور ویزا هستند.

پس از پایان مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ جهان، نبی رضایی هم در صورت فراهم بودن شرایط، در قهرمانی بزرگسالان حضور خواهد داشت البته این مساله بستگی به تعداد روزهایی دارد که دانمارک برای قرنطینه در نظر گرفته است. چون گفته می‌شود شاید دانمارک ۱۰ روز قرنطینه ورود ورزشکاران را لحاظ کند که در این صورت ممکن است شرایط برای حضور رضایی سخت شود.

ایرج اقلیمی، سرمربی تیم ملی آب‌های آرام در گفت‌وگو در مورد این که چرا ملی‌پوشان کایاک به مسابقات اعزام نمی‌شوند؟ بیان کرد: علی آقامیرزایی در المپیک شرکت کرد و تصمیم گرفتیم برای بازی‌های آسیایی آماده شود. از طرفی شرایط کرونا اجازه برگزاری اردوهای متمرکز را نداد و دانمارک تا هفته گذشته پاسخ درستی به ما نداده بود. دانمارک بسیار سخت‌گیری می‌کند. ابتدا که عنوان شد کشورهایی که در وضعیت بحرانی شیوع کرونا قرار دارند، نمی‌توانند شرکت کنند و فدراسیون مکاتبات زیادی را انجام داد تا در نهایت شرایط برای حضور فراهم شد. اما اکنون ممکن است ۱۰ روز قرنطینه بگذارند. با توجه به این که عادل مجللی و نبی رضایی تمرین داشتند و در مسابقه‌ای هم شرکت نکردند، کمیته فنی تشخیص داد که آن‌ها به مسابقات اعزام شوند.

http://www.abai.ir/News/1/60996
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی