چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
تاريخ:نهم شهريور 1400 ساعت 11:21
کد : 61003

بیابانی: از همه حریفانم انتقام گرفتم

پارالمپیک توکیو؛

پارالمپیک توکیو؛
بیابانی: از همه حریفانم انتقام گرفتم
«رمضان بیابانی» پس از کسب مدال نقره تیروکمان در اسلحه کامپوند با بیان اینکه در فینال حریف چینی خیلی بهتر بود، گفت: در این رقابت‌ها از حریفانش انتقام گرفتم.

به گزارش آبا به نقل از ایرنا ، رمضان بیابانی دارنده تک مدال نقره تاریخ پارالمپیک ایران در رشته تیر و کمان کامپوند روز سه‌شنبه پس از کسب این موفقیت اظهار داشت: رقابت فینال دشوار بود. انصافا حریف چینی بهتر از من عمل کرد و من نیز شاید چون از نظر فکری بدلیل رسیدن به فینال به آرامش رسیده بودم نتوانستم مثل رقابت‌های قبل فینال ظاهر شوم.

وی ادامه داد: باید تلاشم را بیشتر کنم تا در آینده مدال‌های خوشرنگ‌تری بگیریم. حریفان در این رقابت‌ها را می شناختم و توانستم از کسانی که پیش از این ایرانی‌ها را شکست داده بودند، انتقام بگیرم.

بیابانی در پاسخ به اینکه چرا نتوانست مثل رقابت نیمه نهایی عقب ماندن را جبران کند تاکید کرد: شاید دلیل این اتفاق فشار فینال بود.

وی با تقدیم مدالش به توانخواهان کشور، رهبری و مردم ایران از همه مسوولان فدراسیون تیروکمان، جانبازان و کمیته پارالمپیک تشکر کرد. بیابانی درباره تیر طلایی که باعث شد به نیمه نهایی صعود کند نیز گفت که این تیر را خدا به هدف زده است چرا که او در شرایط نامطمئنی شلیک کرده بود.



http://www.abai.ir/News/1/61003
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی