پنج شنبه 9 فروردين 1403
برنامه تیم ملی زورخانه‌ای برای حضور در رویدادهای بین‌المللی

برنامه تیم ملی زورخانه‌ای

برنامه تیم ملی زورخانه‌ای
برای حضور در رویدادهای بین‌المللی

مدیر تیم‌های ملی ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، گفت: تیم ملی خود را برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی آنلاین کره‌جنوبی، حضور در نمایشگاه ورزشی اکسپو ۲۰۲۲ در دوبی، نمایشگاه ورزشی روسیه، جام‌جهانی اصفهان و نخستین دوره جام اکو آماده می‌کند.

به گزارش آبا به نقل از ایرنا، «محمدشهباز علیزاده» روز شنبه در گفت‌وگویی در این خصوص، اظهار داشت: با توجه به شیوع و گسترش بیماری کرونا و بر اساس برنامه‌ریزی، اردوی تیم ملی با حضور ۳۰ بازیکن، پس از پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی در دو مرحله به میزبانی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی افزود: مرحله نخست اردوی تیم ملی با حضور ۱۷ ورزشکار و ۳ مرشد به مدت چهار روز (۲۱ تا ۲۴ شهریورماه) و مرحله دوم با حضور ۱۸ ورزشکار و ۲ مرشد از ۲۴ تا ۲۷ شهریورماه در شهر سرعین استان اردبیل برگزار خواهد شد و نفرات برتر با نظر عوامل فنی در تیم‌های ملی برای حضور در پنج رویداد بین‌المللی انتخاب خواهند شد.

علیزاده ادامه داد: با یک برنامه مدون، فنی و شفاف از تمامی ظرفیت‌ استان‌های سراسر کشور به بهترین شکل برای تقویت و انسجام تیم‌های ملی استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: هدف موفقیت و درخشش تیم‌های ملی است که با همکاری و تعامل همه جانبه تحقق خواهد یافت. امیدواریم با تعامل و همکاری لازم شاهد موفقیت ورزش زورخانه‌ای و به طبع ترویج فرهنگ پهلوانی در سطوح ملی و بین‌المللی باشیم.



http://www.abai.ir/News/1/61037
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی