پنج شنبه 9 فروردين 1403
تاريخ:بيست و چهارم شهريور 1400 ساعت 11:41
کد : 61038

بدنبال امضای تفاهم‌نامه‌ با فدراسیون اسکی؛

رشته ترای‌اتلون زمستانی

رشته ترای‌اتلون زمستانی
 راه‌اندازی می‌شود
فدراسیون‌های ترای‌اتلون(ورزش‌های سه‌گانه) و اسکی با هدف همکاری‌های متقابل و راه اندازی رشته وینتر ترای‌اتلون در کشور، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش آبا به نقل از ایرنا، در راستای توسعه همکاری های متقابل در زمینه های مختلف ورزشی، فنی، علمی، آموزشی و فرهنگی مشترک با استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های دو فدراسیون ترای‌اتلون و اسکی، تفاهم نامه همکاری میان این دو فدراسیون به امضا رسید.
مهدی گودرزی رئیس فدراسیون ترای‌اتلون همراه با حمیدی دبیر فدراسیون پذیرای عباس نظریان مادوانی رئیس فدراسیون اسکی کشور و بهرام ساوه شمشکی دبیر این فدراسیون بودند. در این دیدار طرفین در خصوص ایجاد راهکارهای توسعه همکاری دو جانبه در ابعاد مختلف ورزشی، آموزشی، فنی و فرهنگی به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند و در پایان این جلسه تفاهم نامه همکاری های مشترک به امضای روسای دو فدراسیون رسید.

همکاری، حمایت و ایجاد بستر مناسب در خصوص راه اندازی رشته وینتر ترای‌اتلون (سه گانه زمستانی) از زیر شاخه های رشته ترای‌اتلون در سطح کشور، مهم ترین مورد توافق شده طرفین در این تفاهم نامه است. همکاری های فیمابین در خصوص آموزش مربیان، مدرسان و کارشناسان ورزشی هر دو طرف، ارتقاء دانش اسکی مربیان و ورزشکاران ترای‌اتلون کشور، مشارکت و همکاری در زمینه تجهیز و راه اندازی فضای مناسب وینتر ترای‌اتلون و تامین نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری بخش ورزش حرفه ای و قهرمانی از دیگر موارد ذکر شده در این تفاهم نامه بود.

http://www.abai.ir/News/1/61038
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی