پنج شنبه 9 فروردين 1403
زنجان در مسابقات قهرمانی ورزش سه‌گانه و دوگانه کشور دوم و سوم شد

مسابقات قهرمانی ورزش سه‌گانه

مسابقات قهرمانی ورزش سه‌گانه
زنجان در مسابقات قهرمانی ورزش سه‌گانه و دوگانه کشور دوم و سوم شد
دبیر هیات ورزش ترای اتلون "سه گانه" استان زنجان گفت: زنجان در رقابتهای قهرمانی ورزش ترای اتلون "شنا، دوچرخه و دو" و آکوران "دو، شنا و دو" بانوان ایران به ترتیب به مقام دوم و سوم دست یافت.

رسول مشهدلو، روز شنبه به گزارش آبا به نقل از ایرنا، افزود: این رقابت ها با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار زن از استان های مختلف کشور در رده های سنی نونهالان، جوانان، امید و بزرگسالان و از ۱۷ تا ۱۹ شهریور ماه جاری به میزبانی شهرستان شاهرود برگزار شد.

وی، اظهار داشت: تیم زنجان با ترکیب مهتا آهنگریان، آزاده سروش، مهشاد افغان و عاطفه آریان راد، فاطمه اخترکاوان، سوگند احتسابی، تارا بهرامی، مبینا تارپور احمدی، سونیا رضایی، عسل نوروزی، در این رقابت ها به مصاف حریفان رفت.

مشهدلو، افزود: در بخش انفرادی مسابقات ترای اتلون "سه گانه"، مهتا آهنگریان در رده سنی امید و بزرگسالان به نشان نقره رسید و در رده جوانان نیز فاطمه اختر کاوان برنز به دست آورد که در مجموع امتیازات کسب شده تیم ترای اتلون و آکوران زنجان به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی با بیان اینکه مربیگری و سرپرست تیم زنجان در این مسابقات بر عهده آزاده سروش بود، تصریح کرد: تیم زنجان به خاطر اعمال محدودیت های ناشی از بیماری ویروس کرونا، از تمرین شنا در طی ۲ سال اخیر محروم بود اما با این وجود توانست در این مسابقات با اقتدار به مصاف رقبای مطرح برود.


 

http://www.abai.ir/News/1/61039
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی