جمعه 10 فروردين 1403
تاريخ:بيست و هشتم شهريور 1400 ساعت 13:41
کد : 61044

آغاز تمرینات آماده سازی تیم های اسکیت

اسکیت سرعت

 اسکیت سرعت
آغاز تمرینات آماده سازی تیم های اسکیت سرعت جوانان و بزرگسالان ایلام

رئیس هیات اسکیت ایلام با اشاره به آغاز تمرینات آماده سازی تیم های اسکیت سرعت جوانان و بزرگسالان ایلام برای شرکت در مسابقات کشور، گفت: این دوره از مسابقات نیمه دوم اردیبهشت به منظور انتخاب نفرات تیم ملی برگزار می شود.

به گزارش آبا به نقل از خبرگزاری برنا-ایلام-قدرت جمشیدیان رئیس هیات اسکیت ایلام اعلام کرد،نفرات برتر اسکیت ایلام خود را برای مسابقات کشوری آماده می کنند حالیکه هنوز محل برگزاری این مسابقات مشخص نشده هر چند سعی داریم میزبانی این دوره از مسابقات را به دست آوریم.

وی افزود: تیم اسکیت ایلام زیر نظر مربی سرشناس کشورمان فرج رحیمی تمرینات آماده سازی خود را آغاز کرده است ولی با تشکیل کمیته فنی هیات اسکیت استان مربی های این تیم در روزهای آینده انتخاب می شود تا تمرینات تیم ها در رده های جوانان و بزرگسالان دختران و پسران وارد مرحله نهایی شود.

جمشیدیان با اشاره به کمبود امکانات در این رشته ورزشی گفت: تمرین و آموزش ورزش اسکیت باید حتما در پیست با سایه بان صورت گیرد بخصوص با گرم شدن هوا وجود سایه بان الزامی است.
وی یادآور شد: متاسفانه استان ایلام از داشتن این چنین پیستی محروم است اگر هم قرار باشد این تمرینات در شب انجام شود با مشکل کمبود نور در پیست موجود مواجه هستیم.
رئیس هیات اسکیت ایلام افزود: به علت هزینه زیاد تجهیزات و امکانات این رشته ورزشی باید توسط هیات در اختیار ورزشکاران قرار گیرد که با حمایت و قول مساعد مدیر کل ورزش و جوانان استان، قرار است مشکلات مان در این بخش بزودی مرتفع شود.
جمشیدیان ورزش اسکیت را ورزشی متنوع، مفرح و با هیجان دانست و تاکید کرد: این ورزش باعث تقویت تعادل در مغز و عضلات، بالا بردن قدرت عضلانی در تمام بدن، هماهنگی عصب و عضله و بالا بردن عکس‌العمل بدن می شود.
وی اضافه کرد: اسکیت یک جور نوآوری در راه رفتن و پریدن است و این موضوع آن را از دیگر ورزش‌ها متمایز می‌کند به همین خاطر برای ورزشکاران جالب و دوست‌ داشتنی است.
به گفته جمشیدیان، متاسفانه این ورزش با وجود اثرات مثبت بر روی بدن محجور و غریب است و توجه چندانی به آن نمی شود و تصور می شود این ورزش فقط در رده های سنی پایین انجام می شود در صورتی که این ورزش رده سنی نمی شناسد.
رئیس هیات اسکیت ایلام اظهار کرد: اسکیت بعد از ورزش شنا پر مدال آورترین ورزش در ایران است که استان ایلام نیز بدلیل داشتن ورزشکارانی خوب این ظرفیت را دارد که در این رشته ورزشی در سطح کشور صاحب مدال شود.

http://www.abai.ir/News/1/61044
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی