چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
رنکینگ جدید المپیکی‌های تکواندو اعلام شد/ تعیین جایگاه ایرانی‌ها

تعیین جایگاه ایرانی‌ها

 تعیین جایگاه ایرانی‌ها
رنکینگ جدید المپیکی‌های تکواندو اعلام شد
فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ المپیکی ماه اکتبر تکواندوکاران را اعلام کرد که در این رنکینگ جدیدترین جایگاه هوگوپوشان مشخص شد.

به گزارش آبا به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در ماه اکتبر را اعلام کرد. بر اساس اعلام قبلی فدراسیون جهانی با توجه به آغاز دوره جدید رنکینگ برای کسب امتیاز و حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، رنکینگ فدراسیون جهانی از اول آگوست ۲۰۲۱ (۱۰ مردادماه ۱۴۰۰) به این شکل محاسبه می‌شود؛ از امتیازات سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، ۲۵ درصد؛ از امتیازات ۲۰۱۹، ۵۰ درصد؛ از امتیازات ۲۰۱۸، ۷۵ درصد و از امتیازات ۲۰۱۷ و قبل از آن ۱۰۰ درصد کسر خواهد شد.

در رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، آرمین هادی‌پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان با ۱۶۷/۲۹ امتیاز در رده پنجم قرار دارد؛ حسین لطفی دیگر تکواندوکار ایران در این وزن با ۵۱/۵۰ امتیاز در رده چهل و نهم قرار دارد.

در وزن ۶۸- کیلوگرم میرهاشم حسینی با ۱۶۳/۱۲ امتیاز در رده ششم قرار گرفت، سروش احمدی با ۱۱۷/۳۷ امتیاز در جایگاه سیزدهم جای دارد و امیرمحمد بخشی نیز با ۹۱/۹۶ امتیاز رده بیست و یکم را به نام خود ثبت کرده است. محمدعلی خسروی در وزن ۸۰- کیلوگرم با ۶۷/۱۶ امتیاز در رده سی و سوم قرار دارد و علی اشکوریان نیز با ۶۵ امتیاز رده سی و ششم را به خود اختصاص داده است. سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم با ۱۵۳/۲۶ امتیاز در رده پنجم قرار دارد. سعید رجبی دیگر نماینده این وزن با ۵۷/۸۷ امتیاز رده سی و هشتم را در اختیار دارد.

اما در گروه زنان مهلا مؤمن زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم با ۴۳/۱۳ امتیاز رده شصت و ششم را به نام خود ثبت کرده است. نگار اسماعیلی با ۴۰ امتیاز رده شصت و نهم را به خود اختصاص داده است. در وزن ۵۷- کیلوگرم پریسا جوادی با ۴۱/۴۳ امتیاز در رده شصت و یکم جای گرفته است. ناهید کیانی با ۳۱/۲۸ امتیاز در رده هفتاد و هفتم قرار گرفت و یلدا ولی‌نژاد با ۱۹/۰۵ امتیاز رده ۱۱۰ را به خود اختصاص داد. در وزن ۶۷- کیلوگرم کیمیا همتی با ۴۸/۴۹ امتیاز رده چهل و سوم را به نام خود ثبت کرده است؛ ملیکا میرحسینی با ۳۷/۴۰ امتیاز در جایگاه پنجاه و پنجم قرار گرفت.

در وزن ۶۷+ کیلوگرم نیز زهرا پوراسماعیل با ۲۸/۵۹ امتیاز در رده شصت و دوم قرار گرفته است. اکرم خدابنده دیگر نماینده این وزن با ۱۹/۰۱ امتیاز در رده هفتاد و ششم جای دارد.

http://www.abai.ir/News/1/61062
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی