پنج شنبه 9 فروردين 1403
سرمربی هندی برای تیم ملی کبدی زنان ایران

سرمربیان تیم های ملی کبدی مشخص شدند

سرمربیان تیم های ملی کبدی مشخص شدند
سرمربی هندی برای تیم ملی کبدی زنان ایران

سرمربیان تیم های ملی کبدی از سوی کمیته فنی انتخاب شدند و قرار است امروز سرمربی هندوستانی زنان به ایران بیاید.

به گزارش آبا به نقل از ایسنا، از سوی کمیته فنی فدراسیون کبدی غلامرضا مازندرانی به عنوان سرمربی تیم ملی مردان و "شایلا جین" هندوستانی به عنوان سرمربی تیم ملی زنان انتخاب شده اند. قرار است جین امروز پنج شنبه ۲۲ مهر تا ساعتی دیگر وارد ایران شود.

مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی کشور زنان از شنبه ۲۴ مهر انجام می شود و قرار است جین نظاره گر این مسابقات شود و در نهایت با نظر سرمربی و کمیته فنی اسامی ملی پوشان تا هفته آینده مشخص شود.

بعد از معرفی اسامی ملی پوشان در هفته آینده توسط کمیته فنی اردوهای تیم های ملی مردان و زنان جهت آمادگی برای بازی های آسیایی ۲۰۲۲ از اول آبان آغاز خواهد شد.

جین و مازندرانی در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا نیز هدایت تیم های ملی را به عهده داشتند و هر دو تیم ایران با یک پله صعود نسبت به بازی های دوره قبل موفق به کسب طلای بازی های آسیایی شدند.

عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی با اعلام این خبر به ایسنا گفت: از سوی کمیته فنی سرمربیان دو تیم ملی زنان و مردان مشخص شده اند. مازندرانی و جین مجددا به عنوان سرمربیان تیم های ملی ابقا شدند و قرار است هفته آینده بعد از پایان مسابقات قهرمانی کشور زنان کمیته فنی اسامی ملی پوشان هر دو تیم را به فدراسیون ارائه دهد. اردوهای تیم ملی هم از اول آبان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/61066
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی