پنج شنبه 9 فروردين 1403
اولویت طرح‌های نیمه‌تمام کشور

وزیر ورزش:

وزیر ورزش:
تکمیل سالن ورزشی ۴۵۰۰ نفری قم در اولویت طرح‌های نیمه‌تمام کشور است
وزیر ورزش و جوانان تکمیل و راه‌اندازی سالن ورزشی نیمه تمام ۴ هزار و ۵۰۰ نفری قم را از طرح‌های اولویت‌دار وزارت ورزش و جوانان برای تکمیل و راه‌اندازی قلمداد کرد.

سیدحمید سجادی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از سالن ورزشی ۴ هزار و ۵۰۰ نفری قم در شهرک پردیسان،افزود: این سالن ورزشی یکی از مجموعه های زیبا و مدرن کشور می تواند باشد.

وی ابراز داشت: در این مجموعه ورزشی با اندکی تغییرات کاربردی می توان بسیاری از رشته های ورزشی را در حالت استاندارد و با حضور مطلوب تماشاگران برگزار کرد.

سجادی اظهار کرد: برای تکمیل این مجموعه نیمه کاره جلسه ای با استاندار قم برگزار شد و فردا نیز در جلسه آمایش سرزمین وزارت ورزش وضعیت این پروژه مورد برررسی قرار خواهد گرفت.

این پروژه هم اکنون ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. مساحت کل آن ۱۸ هزار و ۷۱۵ متر مربع است که ۵ هزار و ۷۳۶ متر از آن به مساحت کل سالن ورزشی اختصاص یافته است.

در این سالن ورزشی مدرن اتاق های مربوط به بازیکنان، داوران، سالن آماده سازی، دوپینگ، اتاق مربی،نمازخانه، اتاق جلسات، اتاق استراحت پرسنل وغیره جانمایی شده است.

تکمیل سالن ۴۵۰۰ نفری قم در اولویت طرح‌های نیمه‌تمام کشور است

وی یادآور شد: ماحصل سفر امروز به قم بصورت گزارش مفصلی به رییس جمهوری ابلاغ و مصوبات و تصمیمات گرفته شده برای توسعه ورزش قم در جلسه روز شنبه معاونان وزارت ورزش و جوانان مورد بررسی قرار می گیرد.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان استقلال و خودکفایی را راه صحیح پیشرفت و توسعه ورزش زنان و دختران می داند.

وزیر ورزش و جوانان امروز در سفر به شهر مقدس قم علاوه بر دیدار و گفت و گو با شماری از مراجع تقلید و علما، از پروژه سالن ورزشی ۴۵۰۰ نفره پردیسان بازدید و با پیشکسوتان ورزشی و سمن های جوانان دیدار کرد.

http://www.abai.ir/News//61068
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی