شنبه 1 ارديبهشت 1403
استیوسون: می‌خواهم از کرت آنگل و براک لزنر هم بهتر شوم

استیوسون:

استیوسون:
می‌خواهم از براک لزنر هم بهتر شوم
قهرمان سنگین وزن المپیک توکیو عنوان کرد می‌خواهد از کرت آنگل و براک لزنر هم بهتر شود.

به گزارش آبا به نقل از ایسنا، گیبل دن استیوسن، قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد آمریکا که در المپیک ۲۰۲۰ توکیو مدال طلا را به دست آورد، اعلام کرد با سازمان آمریکایی WWE برای حضور در رشته کشتی نمایشی قرارداد امضا کرده است.

این اتفاق همگان را به یاد کرت آنگل (رقیب عباس جدیدی در المپیک آتلانتا) انداخت که بعد از مدال طلا در المپیک راهی کشتی کچ شد و سالها در این زمینه فعالیت داشت.

استیوسن درباره مقایسه خود با کرت آنگل و براک لزنر گفت:‌ مردم من را با کرت انگل و براک لزنر مقایسه می کنند، واقعاً عالی است. کرت آنگل یک اسطوره است. هر دو در تالار مشاهیر هستند. مقایسه شدن با این دو دیوانه کننده است. کرت مدال طلا گرفت و من هم مدال طلا گرفتم. فرقش این است که او گردنش واقعا در کشتی شکسته بود و من در یک ثانیه آخر مدال طلا را بردم. مقایسه با کرت آنگل واقعاً خوب است و من را به سمت بهتر شدن از او سوق می‌دهد. اگر به آن نقطه نرسم، می دانم که حداقل تلاش کردم. در پایان، هدف من این است که بهترین نسخه گیبل باشم، نه کرت آنگل، نه براک لزنر.

استیوسن به زودی قرار است اولین رقابت خود را در سازمان WWE داشته باشد و گفته می شود این سازمان او را به عنوان ستاره بعدی خود در نظر گرفته است.

http://www.abai.ir/News/1/61094
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی