جمعه 31 فروردين 1403
تیم‌های نظامی چرخه بازیکن‌سازی را حفظ می‌کنند

سرمربی تیم بسکتبال رعد پدافند:

سرمربی تیم بسکتبال رعد پدافند:
تیم‌های نظامی چرخه بازیکن‌سازی را حفظ می‌کنند
سرمربی تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی گفت: جوانان مستعد و با انگیزه‌ای که در تیم های نظامی بازی می‌کنند، هم دوران سربازی را طی کرده هم چرخه بازیکن‌سازی را در بسکتبال فعال نگه می‌دارند.

جمال سیفی به گزارش آبا به نقل از ایرنا، اظهار داشت: تیم رعد پدافند هوایی نیز از این شاخصه برخوردار است، ما تیمی جوان و با انگیزه هستیم که می‌خواهیم شایستگی‌های خود را به نمایش بگذاریم. حضور این جوانان در لیگ برتر بسکتبال پیام‌های بسیاری به همراه دارد و امیدواریم در ادامه راه نیز بتوانیم به اهداف خود دست یابیم.

سرمربی رعد پدافند هوایی یادآور شد: در دیدارهای برگزار شده مقابل مهرام و شمیدر قم عملکرد خوبی نداشتیم اما در بازی برابر آویژه صنعت، متفاوت ظاهر شدیم و در نهایت نیز موفق شدیم این تیم را با نتیجه ۷۱ بر ۶۶ شکست بدهیم.

وی گفت: ما روی پرتاب‌های خود خیلی کار کردیم و با تمرکز در زمین، نقاط ضعف حریف را هدف قرار می‌دهیم تا بتوانیم از فرصت‌های به دست آمده نهایت بهره را ببریم. به دلیل این که تیمی نظامی هستیم نمی‌توانیم بازیکن خارجی بگیریم و این تفاوت بزرگی است چرا که سایر تیم‌ها از بازیکنان خارجی در ترکیب خود بهره می‌برند.

سیفی افزود: لیگ امسال نسبت به دوره‌های قبلی بهتر شده و شاهد رقابت‌های نزدیکی میان تیم‌ها هستیم.

وی ادامه داد:‌ در گروه (الف) تیم‌های ذوب آهن، شهرداری گرگان و مس و در گروه (ب) تیم های شمیدر قم، مهرام و اکسون خیلی خوب نشان دادند و باید دید در ادامه راه چه اتفاقاتی رقم می خورد.

لیگ برتر بسکتبال در ۲ گروه هشت تیمی برگزار می‌شود که در گروه (الف) تیم‌های شهرداری گرگان، صنعت مس کرمان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، کاله، نظم آوران سیرجان، نیروی زمینی تهران و خانه بسکتبال خوزستان حضور دارند.

در گروه (ب) نیز شیمیدر قم، مهرام تهران، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا مشهد، فولاد مبارکه سپاهان، رعد پدافند هوائی تهران، صنایع هرمزگان و صنعت مس رفسنجان با یکدیگر رقابت خواهند داشت.

http://www.abai.ir/News/1/61098
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی