جمعه 10 فروردين 1403
اردوی دوومیدانی‌کاران در ترکیه و بوشهر/ فصیحی به صربستان می‌رود

اردوی دوومیدانی‌کاران

اردوی دوومیدانی‌کاران
در ترکیه و بوشهر و صربستان
علاوه بر ورزشکارانی که در شهرهای خود شرایط تمرینی دارند، تعدادی از ورزشکاران به ترکیه و بوشهر اعزام شده‌اند.

به گزارش آبا به نقل از ایسنا، اردوی آماده‌سازی تعدادی از دوومیدانی‌کاران شروع شده است؛ سجاد هاشمی همراه با مهدی پیرجهان و میلاد ناصح‌جهانی به ترکیه اعزام شده‌اند و تعدادی هم از امروز(شنبه) اردوی خود را در بوشهر آغاز می کنند. از طرفی فرزانه فصیحی هم طی روزهای آینده به صربستان اعزام می‌شود تا زمان مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا، در اروپا تمرین کند.

علی رضایی،به اعزام سه دونده ایران به ترکیه اشاره و بیان کرد: فدراسیون برنامه‌ای برای اردوی خارج از کشور انفرادی و با هزینه فدراسیون ندارد اما با توجه به اینکه مربی این عزیزان در ترکیه حضور دارد با هزینه حامی فدراسیون و کمک‌هایی که قرار بود با توجه به سطح بندی ورزشکاران در ایران به آنها پرداخت کنیم، به ترکیه رفتند. مسابقات داخل سالن آسیا ۲۲ بهمن ماه در قزاقستان برگزار می شود و این ورزشکاران تا آن موقع در ترکیه می‌مانند. اگر ورودی‌های مد نظر فدراسیون را کسب کنند از ترکیه به قزاقستان اعزام می‌شوند.

او در مورد سهم فدراسیون در اعزام این ورزشکاران گفت: ما دقیقا آن مبلغی را که بر اساس سطح‌بندی و برای اردوی داخلی آنها در نظر گرفته بودیم، پرداخت کردیم.

رضایی در پاسخ به اینکه مربی مهدی پیرجهان هم به ترکیه اعزام می‌شود، بیان کرد: آقای پیرجهان و ناصح جهانی با آقای ایوب دادروان کار می‌کردند اما مدتی است که این دو با آقای شهریار سیه جانی (مربی سجاد هاشمی) کار می‌کنند. البته ما نمی‌خواستیم از آقای دادروان جدا شوند و آقای پیرجهان را هم نصیحت کردیم اما تصمیم خود را گرفته بود و احساس می‌کرد با مربی دیگری بهتر رشد می‌کند.

او به برگزاری اردوی بوشهر هم اشاره کرد و گفت: این اردو مخصوص ورزشکارانی است که در استان خود شرایط تمرینی خوبی ندارند. این اردو را به تمام ورزشکاران ملی و مربیان اطلاع دادیم که اگر در استان خود شرایط تمرینی ندارند، در این اردو که با همکاری دانشگاه آزاد به مدت دو هفته است، شرکت کنند. ریحانه مبینی با مربی‌اش آقای بادپی، داریوش صمیمی با علی شیریان و صادق صمیمی و خانم فرانه فصیحی به بوشهر رفته‌اند.

او در مورد اعزام فرزانه فصیحی به صربستان گفت: احتمالا آخر هفته جاری یا هفته آینده به صربستان می‌رود و فدراسیون تنها مبلغی را پرداخت می‌کند که برای اردوی داخلی او در نظر گرفته و مابقی با اسپانسر است.

رضایی در مورد اردوی سایر ورزشکاران بیان کرد: آقای حدادی هم تمرینات خود را ادامه می‌دهد. سایر ورزشکاران مثل آقای مهردلان و شیری در مشهد کار خود را شروع می‌کنند. آقای سجاد مرادی هم به اتفاق ورزشکاران استقامتی، تمرینات خود را از مدتی قبل در اصفهان شروع کرده‌اند. ورزشکاری مثل حمیدرضا کیا که ورزشکار قابلی است هم اعلام کرده‌ در شهر خود شرایط تمرینی مناسبی دارد. برنامه‌های فدراسیون برای آماده‌سازی ورزشکاران مشخص است.

http://www.abai.ir/News/1/61113
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی