جمعه 10 فروردين 1403
صعود ۵ کاراته‌کار ایران به فینال مسابقات قهرمانی آسیا

فینال مسابقات قهرمانی آسیا

 فینال مسابقات قهرمانی آسیا
صعود ۵ کاراته‌کار ایران به فینال مسابقات قهرمانی آسیا
رقابت‌های نوبت صبح دومین روز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا با صعود پنج نماینده ایران به فینال همراه شد.

به گزارش آبا به نقل از ایرنا؛ مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ در تمام رده های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) به میزبانی آلماتی قراقستان در حال برگزاری است.

در دومین روز رقابت‌ها، ۵ فینالیست و شانس کسب ۶ مدال برنز در انتظار ملی پوشان کشورمان است. دیدارهای رده بندی از دقایقی دیگر و فینال مسابقات نیز از ساعتی دیگر آغاز خواهد شد.

نتایج مسابقات روز دوم قهرمانی آسیا قزاقستان ۲۰۲۱ به این شرح است:

کاتای انفرادی رده امید

حدیث جمال با امتیاز۲۲.۹۰ در جایگاه نخست گروه خود قرار گرفت و از ساعت ۱۰:۴۰ برای کسب مدال طلا به روی تاتامی خواهد رفت.

متین زارع با امتیاز ۲۳.۲۶ در جایگاه نخست گروه خود قرار گرفت و از ساعت ۱۰:۴۰ برای کسب مدال طلا به روی تاتامی خواهد رفت.

کومیته پسران

در وزن ۵۵- کیلوگرم، محمدحسین شیرصفت با نتیجه ۵ بر صفر، ابراهیم باخیت از امارات را شکست داد. شیر صفت در مسابقاه دوم با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب سلطان قهطانی از عربستان شد.

در وزن ۶۱- کیلوگرم، امیرحسین بمان‌زاده با نتیجه ۹ بر صفر ویزیت باراتو از قرقیزستان را شکست داد. بمان‌زاده در مسابقه دوم با نتیجه ۲ بر صفر مقابل اولژاس آلتینبک شکست خورد.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، امیررضا برزویی با نتیجه ۸ بر یک محمد الرومی از کویت را شکست داد. برزویی در بازی دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب آبلایخان چشرسوا از قزاقستان شد.

در وزن ۷۶-کیلوگرم، سعید الهیاری با نتیجه ۲ بر یک بافکوئر جاسم از کویت را از پیش رو برداشت.

در وزن ۷۶+ کیلوگرم، ابوالفضل نوری با نتیجه ۳ بر صفر عزیز مناسف از قزاقستان را شکست داد. نوری در مرحله دوم هم عمر الباخت از عربستان را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد.

کومیته دختران

در وزن ۵۳- کیلوگرم، ستایش نادری در هانتی مقابل لن منصور از اردن پیروز شد. نادری در بازی دوم سانی ایشیزوکا از هنگ کنگ را ۳ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی فینال شد.

در وزن ۴۸- کیلوگرم، یلدا نقی‌بیرانوند در بازی نخست با نتیجه ۷ بر ۴ مغلوب آلکنیت شریزات از قزاقستان شد. بیرانوند دور دوم با نتیجه ۴ بر صفر به اومیدا آیسوا از قرقیزستان باخت.

در وزن ۵۹- کیلوگرم، فاطمه بداق با نتیجه ۳ بر صفر سیتورا راسولوا از قرقیزستان را مغلوب کرد. بداق در بازی دوم نیز با نتیجه ۴ بر یک ویچکا لیک از کامبوج را شکست داد. بداق سومین بازی خود را نیز با برتری ۶ بر یک مقابل سز لایوت از هنگ کنگ پشت سر گذاشت و راهی فینال شد.

در وزن ۵۹+ کیلوگرم، سارینا فتحی در بازی نخست با نتیجه ۶ بر صفر آژار اروزالیو از قرقیزستان را شکست داد. فتحی در بازی دوم نیز در هانتی نوراله ناصر از اردن را شکست داد و راهی فینال شد.


 

http://www.abai.ir/News/1/61142
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی