جمعه 10 فروردين 1403
تاريخ:بيست و نهم آذر 1400 ساعت 13:12
کد : 61144

بازگشت نود بعد از سه سال با همان شکل سابق

بازگشت نود

بازگشت نود
بعد از سه سال با همان شکل سابق
نود ارومیه پس از سه سال یک بار دیگر در جام حذفی نمایش درخشانی مقابل سرخابی‌های پایتخت داشت.

به گزارش آبا به نقل از ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی پس از تساوی یک بر یک مقابل تیم دسته دومی نود ارومیه در ضربات پنالتی از سد حریف خود گذشت و به سخت‌ترین شکل ممکن راهی دور یک هشتم پایانی شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که تیم تازه تاسیس نود، سه سال قبل و در پاییز ۹۷ نیز به ورزشگاه آزادی آمده بود تا در دور یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف دیگر تیم پرطرفدار پایتخت یعنی پرسپولیس برود. مسابقه‌ای که با برتری یک بر صفر شاگردان برانکو ایوانکووچ خاتمه پیدا کرد. در آن دیدار محمد انصاری با یک شوت از راه دور که با اشتباه دروازه‌بان همراه شد گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند. در آن برهه نود در لیگ دسته یک عضویت داشت.

تیم نود ارومیه بازهم نمایش آبرومندانه خود را تکرار کرد و البته نتوانست معجزه را تکمیل کند و شگفتی را به صورت ۱۰۰ درصدی به فوتبالدوستان نشان دهد. با این وجود شکل خود را از دست ندادند و با همان رویه پا به ورزشگاه آزادی گذاشتند. باید دید مسابقه بعدی نماینده آذربایجان غربی در تهران و در آزادی با چه نتیجه‌ای به اتمام می‌رسد.

در آن فصل پرسپولیس موفق شد عنوان قهرمانی را به دست بیاورد و حالا باید دید استقلال با فرهاد مجیدی در پایان چه نمایشی را خواهد داشت.

http://www.abai.ir/News/1/61144
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی