جمعه 10 فروردين 1403
حضور ۴ سوارکار ایرانی

مسابقات بین‌المللی امارات

مسابقات بین‌المللی امارات
حضور ۴ سوارکار ایرانی در مسابقات بین‌المللی امارات
دبیر فدراسیون سوارکاری از حضور چهار سوارکار ایرانی در مسابقات بین‌المللی پرش با اسب امارات خبر داد و گفت: این رقابت‌ها به صورت دوره‌ای تا دهم بهمن پایان می‌یابد.

مهدی ختار روز سه‌شنبه ، اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل کرونا و تعطیلات ژانویه در کشورهای اروپایی مسابقاتی برگزار نمی‌شود اما سوارکاران این هفته در مسابقات بین‌المللی پرش با اسب امارات که از ششم دی تا دهم بهمن برگزار می‌شود، حضور دارند.

وی افزود: چهار سوارکار از کشورمان در این رقابت‌ها حضور دارند که عادل کشاورز، آرش رحمتی و فرهنگ صادقی در سی‌اس‌آی یک تا چهار ستاره و ویونا معتمد هاشمی نوجوان سوارکار در سی‌اس‌آی دوستاره شرکت می‌کنند.

دبیر فدراسیون سوارکاری اضافه کرد: این مسابقات در چند مرحله و چند ستاره برگزار می‌شود و اسب‌های سوارکاران ایرانی در امارات مستقر هستند. در این رقابت‌ها نمایندگان بیشتر کشورهای دنیا شرکت می‌کنند.

وی عنوان کرد: در این مدت مسابقات زیبایی قهرمانی کشور اسب خالص ایرانی را در شوشتر از ۲۳ تا ۲۵ آذر برگزار کردیم که ۲۲۶ راس در این مسابقات شرکت کردند. همچنین مسابقات سی‌اس‌آی دو ستاره پرش با اسب از نهم تا ۱۲ آذر در باشگاه سوارکاری محک در ورامین با حضور ۴ سوارکار که ۲ نفر از آنها از سوریه بودند، برگزار شد و سرداور لبنانی این رقابت‌ها را قضاوت کرد.

ختار اضافه کرد: یکم تا سوم دی ماه نیز مسابقات قهرمانی پرش با اسب استان تهران در مجموعه سوارکاری دشت بهشت تهران با حضور ۸۰ سوارکار در تمام رده‌ها برگزار شد. همچنین اواخر نیمه دوم دی ماه مسابقات پرش با اسب جام استاد سرهنگ نشاطی را در تهران، جام صدر و پیشران را سوم تا هشتم بهمن و و اسفند ماه در تهران برگزار می‌کنیم.

وی یادآور شد: همواره به صورت مرتب در تمامی مسابقات تست دوپینگ را از سوارکاران می‌گیریم و نمونه‌ها را به آزمایشگاه‌های امارات و ترکیه می‌فرستیم.

دبیر فدراسیون سوارکاری درباره مجموعه نوروزآباد گفت: فعلا اتفاق خاصی درباره این مجموعه و شهدا رخ نداده است و منتظریم تا شرکت توسعه در این زمینه تعیین تکلیف کند.


 

http://www.abai.ir/News/1/61158
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی