جمعه 10 فروردين 1403
ترخیص قایق‌های پرماجرا از گمرک بعد از ۲۱ ماه!/ نگرانی جدید از سالم بودن محموله

ترخیص قایق‌های از گمرک!

ترخیص قایق‌های  از گمرک!
نگرانی جدید از سالم بودن محموله
قایق‌های رویینگ خریده شده از چین بعد از ۲۱ ماه از گمرک ترخیص شد و بالاخره امشب وارد تهران می‌شود.

علیرضا سهرابیان به گزارش آبا به نقل از ایسنا درباره‌ی این که قایق‌های رویینگ بالاخره بعد از ۲۱ ماه از گمرک بندر قشم ترخیص و به سمت تهران بارگیری شد، بیان کرد: حکم توقیف اموال که به دلیل بدهی مالیاتی فدراسیون در سال‌های گذشته بود، برداشته شد و قایق‌ها بارگیری شدند و امشب به تهران می‌رسند. قایق‌ها از سال ۹۶ تا ۹۸ در چین مانده بودند چون پس از خریداری، تسویه حساب به صورت کامل انجام نشده بود. بعد از این که ما تسویه حساب با شرکت چینی را انجام دادیم، قایق‌ها وارد بندر قشم شدند اما از زمان شیوع ویروس کرونا در ایران تا کنون در گمرک باقی ماندند.

او ادامه داد: واقعا خدا قایق‌ها را آزاد کرد امیدوارم تا رسیدن قایق‌ها به دست ما اتفاق دیگری نیفتد و بدهی از ۴۰ سال قبل رو نشود که به‌خاطر آن قایق‌ها در ورودی تهران توقیف شوند. از همه کسانی که کمک کردند تا قایق‌ها از گمرک ترخیص شوند، تشکر می‌کنم فقط امیدوارم سالم به دست ما برسد. فردا(چهارشنبه) که در کانتینرها را باز می‌کنم فقط امیدوارم قایق‌ها سالم باشند و خراب نشده باشند چون از بیت‌المال هزینه شده تا این قایق‌ها تهیه و به دست ما برسد. اگر خدایی ناکرده این اتفاق افتاده باشد، من کسانی که باعث این مساله شده‌اند را به خدا می‌سپارم چون در این مدت بدهی‌های زیادی را پرداخت کردیم تا بتوانیم قایق‌ها را وارد تهران کنیم.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که تکلیف بدهی مالیاتی فدراسیون که مربوط به سال‌های گذشته است، مشخص شد یا خیر؟ تصریح کرد: مجبوریم از قانون اطاعات کنیم و این دین به گردن فدراسیون است و باید پرداخت شود. در حال بررسی هستند تا با قسط‌بندی بتوانیم بدهی مالیاتی را پرداخت کنیم. بدهی مالیاتی فدراسیون از سال ۸۹ تا ۹۵ مبلغ ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است و از سال ۹۵ تا ۹۷ هم در حال بررسی هستند و احتمالا مبلغ آن هم حدود دو میلیارد می‌شود.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/61160
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی