جمعه 31 فروردين 1403
سرمربی فوتسال زنان: ترکیب تیم ملی را به طور کلی تغییر دادیم

سرمربی فوتسال زنان:

سرمربی فوتسال زنان:
ترکیب تیم ملی را به طور کلی تغییر دادیم
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: ترکیب تیم ملی دچار تغییرات اساسی شده و به جوانگرایی روی آورده‌ایم. از همین رو زمان نیاز داریم تا به ترکیب اصلی و تیمی برسیم که بتواند مدافع عنوان قهرمانی باشد.

به گزارش آبا به نقل از ایرنا، با آغاز تمرین تیم ملی فوتسال زنان در مرکز ملی فوتبال، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رییس فدراسیون فوتبال و شهره موسوی رییس کمیته زنان و نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال، با حضور در هتل آکادمی دقایقی با بازیکنان و کادر فنی به گفت‌وگو پرداختند.

در این خصوص، فروزان سلیمانی اظهار داشت: عزیزی‌خادم جلسه کوتاهی را با کادر فنی برگزار کرد. در صحبت‌های رییس فدراسیون فوتبال نکات و مطالبی بود که باعث خوشحالی و دلگرمی کادر فنی و بازیکنان بود. رییس فدراسیون اعلام کرد که از هیچ تلاشی برای روند رو به رشد و موفقیت بیش از پیش ملی‌پوشان فوتسال دریغ نکرده و این تیم مورد حمایت مجموعه فدراسیون فوتبال خواهد بود.

وی افزود: طبق اعلام عزیزی خادم، قرار است تا امکانات مطلوبی در اختیار تیم ملی فوتسال زنان قرار گیرد تا از عنوان قهرمانی که ۲ بار در آسیا کسب کرده، حمایت و مسیر موفقیت ملی‌پوشان را هموار کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان عنوان کرد: تیم ملی فوتسال یکی از اولویت‌های ما و فدراسیون است. امیدوارم تلاش جمعی همه ما باعث افتخار آفرینی دوباره تیم ملی فوتسال در عرصه های بین المللی شود.

وی یادآور شد: عصر روز گذشته اردوی تیم ملی به پایان رسید. نیاز داریم تا اردوهای مدونی داشته باشیم تا به یک ترکیب کامل برسیم. برای حضور در تورنمنت کافا، ۲ اردوی آماده سازی که هر کدام به مدت سه روز است، در نظر گرفته شده است اما با توجه به زمان اندک اردوها، نیاز کادر فنی برای شناخت بازیکنان کافی نیست.

سلیمانی ادامه داد: تیم ملی فوتسال دچار تغییرات اساسی شده و به جوانگرایی روی آورده است. از همین رو زمان نیاز داریم تا به ترکیب اصلی و تیمی برسیم که بتواند مدافع دو بار عنوان قهرمانی باشد. کار سختی پیش روی ما است اما تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.

مسابقات قهرمانی فوتسال زنان کافا ۲۰۲۲ از ۲۸ دی تا ۸ بهمن به میزبانی تاجیکستان در شهر دوشنبه و با حضور تیم‌های ایران، قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان برگزار می‌شود.

برنامه مسابقات به شرح زیر است:

جمعه یکم بهمن ماه

تاجیکستان-قرقیزستان

ازبکستان- ایران

شنبه دوم بهمن ماه

قرقیزستان- ازبکستان

ایران- تاجیکستان

دوشنبه ۴ بهمن ماه

قرقیزستان- ایران

تاجیکستان-ازبکستان

سه شنبه ۵ بهمن ماه

ایران- قرقیزستان

ازبکستان تاجیکستان

پنجشنبه ۷ بهمن ماه

قرقیزستان- تاجیکستان

ایران- ازبکستان

جمعه ۸ بهمن ماه

تاجیکستان- ایران

ازبکستان- قرقیزستان

تیم ملی فوتسال زنان پس از ۲ سال راهی این رقابت‌ها خواهد شد و اردوی ملی پوشان از ۱۷ تا ۲۰ دی برگزار شد.

http://www.abai.ir/News/1/61185
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی