پنج شنبه 9 فروردين 1403
کاراگر: یونایتد در جذب رونالدو اشتباه کرد

کاراگر:

کاراگر:
یونایتد در جذب رونالدو اشتباه کرد
جیمی کاراگر، مدافع پیشین لیورپول معتقد است که منچستریونایتد در جذب کریستیانو رونالدو در تابستان اشتباه کرد.

به گزارش آبا به نقل از ایسنا و استار، مهاجم پرتغالی چند گل مهم برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده است، اما یونایتد هنوز در مجموع مشکلات زیادی دارد، اکنون کاراگر معتقد است یونایتد در تابستان گذشته اشتباه کرد که رونالدو را دوباره به خدمت گرفت. او عنوان کرد اشتباه بزرگ‌تر حفظ او در فصل آینده خواهد بود.

او افزود: یونایتد در فصل ۲۱ - ۲۰۲۰ در تمامی رقابت‌ها امتیاز ۱۲۱ را به دست آورد که بالاترین امتیاز آن‌ها در ۱۴ سال گذشته است، این به این دلیل است که آن‌ها نسبت به الان تیمی متعادل‌تر و متحدتر بودند. در فصل جاری هر بار بعد از یک شکست و نتیجه ناامید کننده سر و صدا ایجاد می‌شود. هر بار که داستانی در مورد او در پایان فصل منتشر می‌شود، سروصدا به گوش می‌رسد. زمانی که یونایتد گل می‌زند و رونالدو گلزن نیست، سروصدا به گوش می‌رسد. این وضعیت به سود یونایتد نیست. وقتی یک سرمربی یک بازیکن ۳۷ ساله را کنار می‌گذارد، نباید سر و صدایی به پا شود.

کاراگر ادامه داد: هیچ بازیکنی نمی‌تواند بزرگ‌تر از باشگاه باشد. و هیچ کس بهتر از سر الکس فرگوسن که در سال ۲۰۰۶ یکی از گلزن‌ترین بازیکنان لیگ برتر به نام رود فان نیستلروی را فروخت، این را نمی‌دانست، گل‌های آن موقع نیستلروی، مانع از پیشرفت هم تیمی‌های جوان‌تر و در حال ظهور یونایتد بود.

سال ۲۰۲۲ تا کنون برای کریستیانو سخت بوده است، اما امسال در سطح تیمی نیز برای یونایتد ضعیف شروع شده است، زیرا منچستریونایتد از جام حذفی حذف شد. بازی بعدی آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکومادرید است.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/61230
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی