پنج شنبه 9 فروردين 1403
حضور تیم اول کشتی فرنگی ارمنستان در جام تختی

جام تختی کشتی

 جام تختی کشتی
حضور تیم اول کشتی فرنگی ارمنستان در جام تختی
سرپرست ایرانی تیم ملی کشتی فرنگی ارمنستان گفت: بعد از برگزاری مسابقه انتخابی که ۲ ماه پیش برگزار شد، تیم نخست خود را راهی اهواز کردیم.

به گزارش آبا به نقل از ایرنا، «علی دولتخواه» روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری جام تختی در اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ارمنستان به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقات حضور ندارد.

وی ادامه داد: تیم ملی کشتی فرنگی ارمنستان بعد از جام تختی قرار است در پیکارهای قهرمانی اروپا شرکت کند. ۲ نفر به خاطر کرونا در قهرمانی کشور نبودند که در جام تختی انتخابی می‌دهند. دوره‌های قبل همیشه سعی داشتیم یک تیم در جام تختی شرکت کند و از نظر من هم چون برایم مهم بود دوست داشتم همیشه شرکت کنیم اما امسال آن را به عنوان مسابقه تدارکاتی می‌بینیم‌.

دولتخواه همچنین با اشاره به انتخابی تیمش در وزن ۵۵ کیلوگرم، عنوان کرد: نفر اول قهرمانی کشور در ۵۵ کیلو و نفر دوم نظامیان جهان، امروز انتخابی دارند تا نفر اعزامی به قهرمانی اروپا و مسابقات جهانی مشخص شود. کشتی‌گیران ما بیشتر مدال‌آوران هستند.

این داور بین‌المللی در خصوص کمک مدرسان داوری ایران و همین طور عضویت در کمیسیون داوری اتحادیه جهانی، گفت: داوری‌های ایران از قدیم جزو بهترین‌ها بودند که از نظر فنی خوب قصاوت می‌کردند و باید زودتر از این در اتحادیه کرسی می‌گرفتند. خوشحالم و به آنها تبریک می‌گویم و امیدوارم جزو چهره‌های تاثیرگذار در جهان باشند.

ارمنستان و تونس، تیم‌های خارجی حاضر در رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی هستند که به میزبانی اهواز در حال برگزاری است.

http://www.abai.ir/News/1/61239
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی