سه شنبه 28 فروردين 1403
شروع رقابت نمایندگان ایران در بازیهای پارالمپیک زمستانی از فردا

بازیهای پارالمپیک زمستانی - چین

بازیهای پارالمپیک زمستانی - چین
شروع رقابت نمایندگان ایران
نمایندگان ایران برای شرکت در بازیهای پارالمپیک زمستانی که در چین در حال برگزاری است، از فردا (چهارشنبه) رقابت خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش آبا به نقل از ایسنا، بازیهای پارالمپیک زمستانی از روز شنبه ۱۴ اسفند با حضور بیش از ۶۵۰ ورزشکار از ۴۹ کشور در چین آغاز شده و تا ۲۲ اسفند ادامه خواهد داشت. الهه قلی فلاح، ابوالفضل خطیبی در رشته صحرانوردی و صدیقه روزبه و حسین سولقانی در اسنوبرد نمایندگان ایران در این دوره از بازیهای پارالمپیک زمستانی هستند که فردا چهارشنبه ۱۸ اسفند ابوالفضل خطیبی ساعت ۱۰:۴۵ و الهه قلی فلاح ۱۱:۴۵ به وقت چین در ۱۲۰۰ متر سرعت رقابت خود را برابر حریفان آغاز خواهند کرد.

عیسی ساوه شمشکی در ارزیابی از آخرین وضعیت اسکی بازان برای شرکت در بازیهای پارالمپیک زمستانی به ایسنا گفت: هر ۴ نماینده ایران در شرایط خوبی بسر می برند و مشکل خاصی برای شرکت در این دوره از بازیها ندارند.

وی در پایان گفت: در این دوره از بازیها، کمیته ملی پارالمپیک بهترین تجهیزات و امکانات را در اختیار اسکی بازان حاضر در مسابقات قرار داده و هر ۴ ورزشکار آماده شرکت در مسابقات هستند، امیدوارم که بهترین نتیجه را در این دوره از بازیها کسب کنیم.

http://www.abai.ir/News/1/61244
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی