پنج شنبه 30 فروردين 1403
ارزیابی عملکرد شناگران معلول در مسابقات بین‌المللی ایتالیا

مسابقات بین‌المللی ایتالیا

 مسابقات بین‌المللی ایتالیا
ارزیابی عملکرد شناگران معلول
مربی تیم ملی پاراشنا گفت: مسابقات بین المللی ایتالیا فرصت خوبی است تا پس از ۳ سال دوری از مسابقات، عملکرد شناگران را برای حضور در بازیهای پاراآسیایی چین مورد ارزیابی قرار دهیم.
در ارزیابی از وضعیت شناگران برای شرکت در مسابقات بین المللی ایتالیا، اظهار کرد: برای شرکت در این مسابقات شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی که در رنکینگ یک آسیا قرار دارند و در سیاست کمیته ملی پارالمپیک، جزو شانس کسب مدال در بازیهای پاراآسیایی چین قرار گرفته اند، روز دوشنبه ۱۶ اسفند عازم ایتالیا می شوند، هر دو شناگر با توجه به این که ۳ سال به دلیل شرایط کرونا امکان حضور در مسابقات برون‌مرزی را نداشتند و استخرها نیز تعطیل بودند، از نظر آمادگی بدنی و روانی وضعیت خوبی دارند، امیدواریم به نتایج خوبی در ایتالیا دست پیدا کنیم.

وی گفت: چون در فصل بدنسازی قرار داریم، شناگران در اوج آمادگی نیستند و ایتالیا تدارکات خوبی است تا شرایط آن ها را پس از ۳ سال دوری از مسابقات مورد ارزیابی و سنجش قرار دهیم و دوباره آنها را به گردونه مسابقات برگردانیم.

ایزدی در پایان پیرامون این پرسش که در این دوره از بازیهای پاراآسیایی پیش بینی کسب چه تعداد سهمیه دارید؟ افزود: در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا ۳ شناگر داشتیم، اما این دوره سعی داریم با ۶ شناگر عازم چین شویم. البته هدفگذاری بر این است که سطح آمادگی شناگران را به جایی برسانیم که بیشترین مدال را در این دوره از بازیهای پاراآسیایی کسب کنیم.

http://www.abai.ir/News/1/61250
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی