سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
آسیبی که اردوی تیم ملی فوتسال زنان به لیگ زد!

تیم ملی فوتسال زنان

 تیم ملی فوتسال زنان
آسیبی که اردوی تیم ملی فوتسال زنان به لیگ زد!
سرمربی تیم فوتسال زنان نصر فردیس می‌گوید تعطیلی لیگ به دلیل اردوهای تیم ملی و حضور در مسابقات باعث شد تا تیم‌ها از شرایط آمادگی دور شوند.

به گزارش آبا به نقل از ایسنا، مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال زنان به پایان رسید و چهار تیم نصر فردیس، پیکان تهران، ملی حفاری اهواز و مس رفسنجان به نیمه نهایی صعود کردند. دور رفت این مرحله چهارشنبه، ۲۵ اسفند و دور برگشت چهارشنبه، ۱۰ فروردین برگزار می‌شود.

فاطمه شریف سرمربی نصر در گفت‌وگو با ایسنا به دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی اشاره و بیان کرد: بعد از اینکه مرحله مقدماتی با ۱۲ بازی به صورت رفت و برگشت به پایان رسید، هشت تیمی که به پلی‌آف صعود کردند، تمام توانشان را به کار بردند. مسابقات سطح خوبی داشت و ما خوشبختانه موفق شدیم در بازی رفت با نتیجه سه بر یک و در بازی برگشت که در زمین خودمان بود، با پنج گل برنده شویم و در مجموع با حساب هشت بر یک به نیمه‌نهایی صعود کنیم.

او در مورد رویارویی با ملی‌حفاری اهواز در مرحله نیمه‌نهایی گفت: با حفاری در دور مقدماتی همگروه بودیم و در بازی رفت که میزبان بودیم این تیم را شکست دادیم اما در بازی برگشت به خاطر اینکه خیلی از بازیکنانمان به کرونا مبتلا شده بودند، حاضر نشدیم و باخت فنی‌ ما اعلام شد. حفاری سال‌های سال در لیگ حضور داشته و پرافتخارترین تیم لیگ از نظر سال‌های حضور و مقام‌های کسب‌شده است ضمن اینکه بازیکنان باتجربه خوبی دارد. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا از این مرحله هم با موفقیت عبور کنیم و به فینال برسیم.

شریف با بیان اینکه هیچ مربی قول قهرمانی نمی‌دهد چون در ورزش ممکن است اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی به وجود بیاید، تصریح کرد: ما نمی‌توانیم از قبل قول بدهیم چون یکسری عوامل بیرونی خارج از اختیار سرمربی و بازیکنان هم وجود دارد. با این حال تمام تلاشمان را می‌کنیم که قهرمان شویم. امیدوارم همه چیز آنگونه که می‌خواهیم پیش برود، نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنیم‌ و به قهرمانی برسیم.

او در مورد سایر تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ گفت: تیم‌ها در مرحله پلی‌آف قابل پیش‌بینی و قابل مقایسه با مرحله مقدماتی نیستند. همه رقبای قدری هستند، کادر و بازیکنان خوبی دارند و فکر می‌کنم در این مرحله هر تیمی که کم‌ اشتباه بازی کند، برنده می‌شود. همه چیز در زمین مسابقه مشخص می‌شود.

شریف در مورد تعطیلی لیگ به دلیل حضور تیم ملی در تورنمنت کافا و بازی دوستانه با روسیه و حواشی پیش آمده در اردوهای ملی گفت: هر بار که لیگ ما دچار وقفه می‌شد، تیم‌هایی که بازیکنان ملی‌پوش بیشتری داشتند، بیشتر متضرر شدند. تیم ما، پیکان و ملی‌حفاری بیشترین آسیب را دیدند چون نمی‌شد با تعداد کمی از بازیکنان تمرینات را ادامه داد و مجبور به تعطیلی می‌شدیم. در تیم ما که هشت بازیکن ملی‌پوش داشتیم دو بار مجبور به تعطیلی تمرینات شدیم. این مقداری تیم ها را از شرایط اوج آمادگی دور می‌کرد.

انتهای پیام

http://www.abai.ir/News/1/61260
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی