پنج شنبه 9 فروردين 1403
الساندرا کمپدلی ۲۱ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی زنان در سال ۱۴۰۱ دعوت کرد که از روز پنجشنبه ۱۸ فروردین آغاز می‌شود.

دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی زنان در سال ۱۴۰۱

دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی زنان در سال ۱۴۰۱
از روز پنجشنبه ۱۸ فروردین آغاز می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از خبرگزاری تسنیم و سایت فدراسیون والیبال، نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال زنان ایران در سال 1401 روز گذشته (دوشنبه 15 فروردین) به پایان رسید و کمپدلی 21 بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد.

دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال زنان از روز پنج‌شنبه 18 فرودین‌ماه در کمپ چمران آغاز می‌شود و بازیکنان دعوت شده به مدت هفت روز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری خواهند کرد.

شنبم علیخانی، معصومه اسماعیلی، فرزانه زارعی، آیتک سلامت، شکیلا صدری، پوران زارع، زهرا کریمی، هانیه محتشمی، ریحانه کریمی، تهمینه درگذنی، مهسا صابری، مهسا کدخدا، منا آشفته، الهه پورصالح، محدثه مشتاقی، هاله متقیان، نگار کیانی، زهرا بخشی، مائده برهانی، ندا چملانیان و سمانه سیاوشی، بازیکنان دعوت شده به این مرحله از تمرینات هستند.

تیم ملی والیبال زنان ایران خود را برای حضور در جام کنفدراسیون آسیا، بازی‌های آسیایی و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی آماده می‌کند.

جام کنفدراسیون والیبال زنان آسیا از 30 مرداد تا 6 شهریور با حضور 10 تیم به میزبانی فیلیپین برگزار خواهد شد که تیم ملی زنان ایران در گروه اول با تیم‌های ویتنام، چین، کره‌جنوبی و فیلیپین همگروه است.

شاگردان «آله» در روز نخست مرحله گروهی استراحت دارند و روزهای دوم تا پنجم شهریور 1401 به ترتیب به مصاف کره، ویتنام، فیلیپین و چین خواهند رفت.

http://www.abai.ir/News//61277
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی