جمعه 10 فروردين 1403
تاريخ:هفدهم فروردين 1401 ساعت 14:43
کد : 61278

تیم پرستاره و پرافتخار لس‌آنجلس لیکرز

تیم پرستاره و پرافتخار لس‌آنجلس لیکرز
از فصل مسابقات حذف شد
تیم پرستاره و پرافتخار لس‌آنجلس لیکرز در ادامه نتایج ضعیف خود در این فصل از لیگ بسکتبال آمریکا، شانس رسیدن به مراحل حذفی مسابقات را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از خبرگزاری ایرنا ، بامداد امروز (چهارشنبه) و در ادامه فصل عادی لیگ بسکتبال آمریکا،‌ تیم لس‌آنجلس لیکرز با نتیجه ۱۲۱ بر ۱۱۰ مقابل فینیکس سانز شکست خورد تا حضور در رده یازدهم جدول رده‌بندی کنفرانس غرب قطعی شود. به این ترتیب یاران «لبرون جیمز» معروف به «پادشاه» دیگر شانسی برای رسیدن به مراحل حذفی مسابقات این فصل ندارند.

لیکرز که با ۱۷ قهرمانی و ۱۵ نایب‌قهرمانی، پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ بسکتبال ملی آمریکا (NBA) محسوب می‌شود در این فصل علاوه بر جیمز ستاره‌هایی مثل «آنتونی دیویس» و «راسل وستبروک» را هم در اختیار داشت و تصور می‌شد که امسال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

عملکرد ضعیف این تیم باعث شده تا اینجای فصل در مقابل ۴۸ باخت فقط ۳۱ برد به دست بیاورند. شکست امروز مقابل سانز، هفتمین باخت پیاپی لیکرز بود که یک رکورد بد در تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود. از اوایل ژانویه تاکنون،‌ لیکرز هنوز موفق نشده در ۲ بازی پیاپی به پیروزی برسد.

http://www.abai.ir/News/1/61278
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی