جمعه 31 فروردين 1403
تاريخ:بيست و يکم فروردين 1401 ساعت 18:02
کد : 61283

سرمربی سابق

سرمربی سابق
تیم ملی تکواندو بانوان گفت:
مسئولان فدراسیون لطفاً اسم مرا خط بزنند، من حضور به عنوان مربی را قبول نکردم و قبول هم نمی‌کنم.

مهرو کمرانی به گزارش آبا به نقل از خبرگزاری تسنیم، درباره معرفی‌اش به عنوان مربی تیم ملی تکواندو بانوان و اینکه پیش از این مرسوم نبوده که سرمربی تیم ملی به عنوان مربی منصوب شود، اظهار داشت: من در جلسه رفتم و برنامه‌هایم را ارائه دادم و کسی هم مشکل فنی نگرفت. در واقع زیر برنامه‌هام هیچ نقدی صورت نگرفت. همه تایید کردند که من تا اینجا عملکرد خوبی داشته‌ام و تیم به نقطه‌ای رسیده که رنکینگ‌ها پایین آمده است؛ به‌طوری‌که 2 نفر زیر رنکینگ 20 داریم و این دو نفر در رده‌های 17 و 19 هستند. همچنین 2 رنکینگ 33، 2 نفر رنکینگ 37 و 2 نفر رنکینگ 40 داریم. ما در چهار وزن قابلیت حضور در گرندپری را داشته و داریم و تیمی که الان آمده شده، در این سطح است.

وی افزود: تیمی که دست من آمد، در سطحی بود که حتی در تورنمنت G1 نمی‌توانست یک بازی بالا بیاید. اگر هم موفقیتی حاصل شده، با شاگردم کیمیا علیزاده بود که از 7 سالگی با من بوده است. به هر حال اتفاقاتی افتاده که اگر بخواهند، حاضرم با جزئیاتش توضیح بدهم.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو بانوان ادامه داد: شما می‌بینید که یک مربی تلاش می‌کند اما نتیجه نمی‌گیرد و کنار گذاشته می‌شود، ولی تیمی که صفر کیلومتر دست من آمده و هیچ شایستگی نداشته، الان به این درجه رسیده که تیم‌های خارجی درخواست اردوی مشترک می‌کنند. من واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است که مسئولان فدراسیون به این مرحله رسیده‌اند و به لحاظ فنی چگونه به این جمع‌بندی رسیده‌اند. در هر صورت هرگز با این قضیه موافق نبودم که به عنوان مربی در تیم ملی حضور داشته باشم، چون تیمی که ساخته شده و به این مرحله رسیده، زیر دست من بوده است. اگر در گذشته موفقیتی حاصل شده یا شکستی رقم خورده، من قبول کرده و گفته‌ام که از این به بعد منتظر نتایج عالی باشید. خوشحالم تمام تلاشم را کردم و چیزی کم نگذاشتم. تا وقتی هم که ایران به من احتیاج داشته باشد، هر کاری لازم باشد را انجام می‌دهم.

کمرانی عنوان کرد: اگر به من خرده می‌گرفتند که اعزام‌های زیادی داشتیم و حضور در رویدادهای مختلف را تجربه کردیم و اتفاقات بدی رقم خورده، گذشت می‌کردم، ولی اینکه تیم من با مسابقات اصلی و بدون گرندپری و تورنمنت و با این شرایط به این نقطه رسیده، به نظرم جای تشویق دارد، نه اینکه مرا تنبیه کنند و بیرون بگذارند.

وی گفت: جامعه تکواندو جامعه‌ای است که سال‌ها قهرمان داشته و می‌داند قهرمانی، شکست و پیروزی چیست و با این اوضاع می‌تواند خوب قضاوت کند. فکر می‌کنم با این کارنامه مشخص است که چه اتفاقاتی افتاده است.

سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو خاطرنشان کرد: در بخش مردان فریبرز عسگری را حذف کردند و می‌توانستند این کار را در بخش بانوان نیز انجام بدهند، نه اینکه چنین اقدامی انجام بدهند. در جلسه صحبت شد و چندین بار از من سوال کردند و من هم گفتم که به عنوان مربی نمی‌آیم. در واقع شان و منزلت من اینگونه نیست و جواب تلاش‌هایم این نیست که الان بخواهند مرا بازخواست کنند. البته بازخواستی هم صورت نگرفته و من هم کاری نکرده بودم که زیر سوال باشم. بهتر است این جسارت را داشته باشند و پاسخ بدهند که این تصمیم‌شان بوده است.

کمرانی تصریح کرد: مسئولان فدراسیون لطفاً اسم مرا خط بزنند. من حضور به عنوان مربی را قبول نکردم و قبول هم نمی‌کنم. جایگاه من مشخص بوده و به هر آنچه تا الان بدست آورده‌ام، افتخار می‌کنم، چون پشت آن تلاش بوده و با محدودیت‌ها به اینجا رسیده‌ام.

وی در ادامه گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: برای هر کسی که می‌آید و تلاش می‌کند، آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که تکواندو ایران همیشه موفق باشد. بحث شخصی نیست و بهتر است که همیشه همین‌گونه باشد و روابط از مسائل فنی جدا باشد. من قبل از اینکه در اردوهای بزرگسالان بیایم، 7 - 8 نفر از بچه‌ها انصراف داده و اردوهای جهانی بیرون رفته بودند. یکی از آنها شاگرد خودم کیمیا علیزاده بود که همان موقع به او گفتم وارد این جریانات نشود و باید به اردو برگردد. بازیکن مثل یک سرباز می‌ماند که باید به وظیفش عمل کند که در آن زمان، کیمیا برگشت و آن شرایط رقم خورد و مدال‌‌آوری رقم خورد. من آن مقطع به دنبال مدال و بازیکنم بودم که نتیجه بگیرد. علی‌رغم اینکه همان زمان قرار بود با مربی‌ که فعالیت می‌کرد، قطع همکاری شود که جریاناتی به وجود آمد و مرا سرمربی تیم ملی بزرگسالان در قهرمانی آسیا منصوب کردند.

http://www.abai.ir/News/1/61283
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی