جمعه 10 فروردين 1403
تاريخ:بيست و يکم فروردين 1401 ساعت 18:06
کد : 61284

لیگ قهرمانان آسیا

لیگ قهرمانان آسیا
سپاهان بعد از الشباب،
در هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سپاهان بعد از الشباب، مقتدرانه‌ترین برد را به دست آورد و فولاد، تنها بازی بدون گل این هفته‌ی پرگل را رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایرنا ، هفته اول دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۲ و در منطقه غرب آسیا به اتمام رسید. این رقابت‌ها که به میزبانی عربستان و در شهرهای ریاض، جده، بریده و دمام به انجام می‌رسد از کیفیت خوبی برخوردار بود و توانست رضایت مخاطبان را تا حد زیادی برآورده کند.

در هفته نخست شاهد برگزاری ۱۰ بازی در گروه‌های پنجگانه بودیم. ۲۹ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد تا متوسط گلزنی ۲.۹ به ثبت برسد. آماری خوب برای شروع مسابقات که می‌تواند نوید خوبی برای ادامه بازی‌های این فصل باشد.

جدال تیم‌های فولاد ایران و الغرافه قطر تنها بازی بدون گل هفته نخست بود. الباقی مسابقات حداقل ۲ و حداکثر پنج گل داشت. بازی تیم‌های الریان قطر و استقلال تاجیکستان با نتیجه سه بر ۲ به سود تیم قطری تمام شد تا پرگل‌ترین بازی هفته به دست بیاید.

بعد از الشباب عربستان که با نتیجه سه بر صفر از سد مومبای سیتی هند گذشت، سپاهان ایران به واسطه پیروزی سه بر یک مقابل پاختاکور ازبکستان توانست به مقتدرانه‌ترین برد هفته نخست دست پیدا کند.

http://www.abai.ir/News//61284
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی