شنبه 1 ارديبهشت 1403
تاريخ:بيست و يکم فروردين 1401 ساعت 18:09
کد : 61285

هیات اجرایی کمیته ملی المپیک

 هیات اجرایی کمیته ملی المپیک
یکصد و پنجمین نشست
یکصد و پنجمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و نخستین نشست آن در سال ۱۴۰۱ با ریاست دکتر صالحی امیری صبح امروز در سالن جلسات شماره یک کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایرنا از کمیته ملی المپیک، در ابتدای این نشست سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به تشریح وضعیت بودجه ای کشور در سال گذشته و جدید پرداخته و ابراز داشت در سال ۱۴۰۰ با مساعدت سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور کلیه ردیف های بودجه کمیته ملی المپیک محقق شد، بطوریکه بودجه فدراسیون های ورزشی علاوه بر تخصیص صد در صدی بطور میانگین ۵۱ رصد مازاد بر سهمیه نیز به حساب فدراسیون‌ها تا پایان سال گذشته واریز شد.

در ادامه این نشست در خصوص تعیین بودجه سال ۱۴۰۱ فدراسیون های ورزشی مقرر شد تا پایان فصل بهار سال جدید پیشنهادات فدراسیون ها در ارتباط با شاخص ها توسط کمیسیون برنامه و مدیریت بررسی و به هیات اجرایی ارائه شود تا در صورت تصویب آن در هیات اجرایی مبنای محاسبه سال جاری قرار گیرد و مرحله نخست آن بصورت علی الحساب به فدراسیون‌ها پرداخت شود.

همچنین مقرر شد هفته آینده نیز نشست فوق العاده هیات اجرایی برای برسی موارد مرتبط با بودجه و توزیع اعتبارات آن و سایر موارد مرتبط برگزار شود.

http://www.abai.ir/News/1/61285
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی