جمعه 31 فروردين 1403
تاريخ:بيست و هفتم فروردين 1401 ساعت 14:04
کد : 61292

تیم ملی آمریکا

تیم ملی آمریکا
بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن
«جردن باروز» دارنده طلای بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن و قهرمان ۵ دوره جهانی، برای پوشیدن دوبنده تیم ملی آمریکا در وزن ۷۹ کیلوگرم در مسابقات انتخابی این کشور حضور خواهد یافت.

به گزارش ایرنا به نقل از سایت فدراسیون کشتی آمریکا، باروز را می‌توان یکی از کشتی‌گیران مطرح وزن ۷۴ و ۷۹ کیلوگرم آزاد جهان دانست که تا کنون مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن و قهرمانی در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۱ استانبول، ۲۰۱۳ بوداپست، ۲۰۱۵ لاس و گاس، ۲۰۱۷ پاریس و ۲۰۲۱ اسلو و همچنین ۳ مدال برنز در پیکارهای جهانی ۲۰۱۴ تاشکند، ۲۰۱۸ بوداپست و ۲۰۱۹ نورسلطان را بدست آورده که برای حضور و پوشیدن دوبنده تیم ملی ۱۹ خرداد ماه در نیویورک رقابت خود را انجام خواهد داد.

باروز یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران آمریکا است که بیشترین مدال را در تاریخ این کشور کسب کرده و تالار مشاهیر با جان اسمیت و آدلین گری برابری می‌کند. وی را می‌توان از این حیث بیشترین عنوان قهرمانی را در میان کشتی گیران مرد بدست آورده است. بلیت رقابت های فینال ایکس از ۶۵ دلار شروع می‌شود.

سری رقابت‌های Final X به عنوان انتخابی تیم‌ ملی کشتی آمریکا برای حضور در پیکارهای جهانی سال ۲۰۲۲ صربستان برگزار خواهد شد. برای گزینش در این رقابت

این مسابقات در مکان های نمادین در سراسر شهر نیویورک برگزار می شود که این دهمین بار خواهد بود که باروز در این رویداد شرکت می کند.

http://www.abai.ir/News/1/61292
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی