جمعه 10 فروردين 1403
تاريخ:بيست و نهم فروردين 1401 ساعت 14:31
کد : 61297

بازی‌های آسیایی هانگژو

بازی‌های آسیایی هانگژو
لباس کاروان ایران

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایرنا، سی‌ام بهمن سال گذشته بود که نشست خبری رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک و پیمان فخری، سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار شد. در این نشست خبری پیمان فخری در خصوص لباس کاروان ایران در این رقابت‌ها عنوان کرد:"در آینده نزدیک خبرهای خوشی را اعلام می‌کنیم و لباس های خوبی در حال انتخاب است و قول می دهیم یکی از بهترین شرایط پوشش لباسی کاروان خواهد بود."

از همان زمان گمانه‌زنی‌ها در خصوص اینکه کمیته ملی المپیک با کدام برند پوشاک مذاکره کرده آغاز شد تا اینکه شنیده شد این کمیته با یک برند چینی در حال مذاکره است و توافقاتی نیز حاصل شده است؛ اما هنوز قراردادی در این خصوص تنظیم نشده است. در ادامه مخالفت‌هایی با تصمیم کمیته ملی المپیک انجام شد؛ مخالفت‌هایی که رئیس کمیته ملی المپیک در آخرین گفت وگویش با رسانه‌ها آن را تایید کرد.

رضا صالحی امیری در گفت‌وگویی که با رادیو ایران داشت، در این خصوص گفت: یک اسپانسر خارجی به ما پیشنهاد داد که لباس کاروان ایران را به صورت رایگان در اختیار ما خواهد گذاشت. در این خصوص استعلام کردیم تا بر اساس سیاست‌های کشور عمل کنیم. اگر با این پیشنهاد مخالفت شود با این اسپانسر خارجی مذاکره نخواهیم کرد. البته با تولیدکننده‌ها داخلی هم جلساتی داشته‌ایم و از بین انها ۱۰ طرح را انتخاب خواهیم کرد و ۳ طرح منتخب توسط هیئت ژوری مشخص خواهد شد.

با توجه به اتفاقات رخ داده انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر تکلیف لباس کاروان ورزشی ایران برای حضور در بازی‌های آسیای هانگژو مشخص شود تا همچون گذشته این موضوع به یک حاشیه تبدیل نشود و البته امید است که مانند دوره های قبل با لباس بی کیفیت روبه رو نشویم.

http://www.abai.ir/News/1/61297
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی