پنج شنبه 9 فروردين 1403
تاريخ:بيست و نهم فروردين 1401 ساعت 14:43
کد : 61299

کشتی ایران

کشتی ایران
تورنمنت‌های بین‌المللی
ایران ، چهار رویداد مهم را پیش رو خواهد داشت که جهانی صربستان و بازی‌های آسیایی از اهمیت زیادی برخوردار است. حال باید دید براساس چرخه تدوین شده کدام یک از ستارگان کشتی ایران در این پیکارها حضور خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از خبرگزاری ایرنا، کشتی ایران در سال ۱۴۰۱ روزهای پرکاری را پیش‌رو دارد، این رشته پر افتخار المپیکی عمده مسابقات مهم خود را در نیمه نخست این سال به فاصله زمانی کمتر از ۱۸۰ روز برگزار خواهد کرد. خوان‌های سخت کشتی ایران با سفر ملی‌پوشان به سرزمین مغول‌ها شروع شده و تا اوایل شهریور با بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو ادامه دارد. مسابقاتی که نامداران ایرانی در آن باید با رقبای آسیایی، جهانی و کشورهای حوزه جهان اسلام رقابت کنند.

فشردگی مسابقات و کوتاه بودن مدت زمان حضور ملی‌پوشان در آوردگاه‌هایی مانند بازی همبستگی کشورهای سلامی، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان به گونه‌ای است که ملی‌پوشان این رشته باید در کمتر از ۶۰ روز در سه تورنمنت بزرگ حضور پیدا کنند. کادر فنی با مسولان فدراسیون برای پیش گیری از فشار ملی‌پوشان و حضور قدرتمند در تمام تورنمنت‌ها اولویت‌بندی لازم را برای مسابقات مختلف انجام داده و ستاره‌های کشتی ایران به طور حتم در قالب ۳ تیم متفاوت به این مسابقات اعزام خواهند شد.

http://www.abai.ir/News/1/61299
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی