چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
تاريخ:بيست و نهم فروردين 1401 ساعت 14:53
کد : 61301

به گزارش پایگاه خبری آبا

به گزارش پایگاه خبری آبا
مسابقات نهایی انتخابی تیم تکواندو دانشجویان
مسابقات نهایی انتخابی تیم تکواندو دانشجویان دختران و پسران برای حضور در سی و یکمین دوره یونیورسیاد به میزبانی چین امروز و فردا (۲۹ و ۳۰ فروردین) در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آبا به نقل از ایرنا از فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، رقابت‌های انتخابی نهایی تیم تکواندو دختران دانشجو با حضور ۸ ورزشکار امروز (۲۹ فروردین) و همزمان با مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو کشور با همکاری فدراسیون تکواندو برگزار و نفرات برتر به تیم دانشجویان دعوت خواهند شد.

مبینا کلیوند، نگار قدیانی، شاپرک نجفی، سارا احدی نیا، پریسا جوادی، سید صدیقه رضازاده، سید حانیه صاحبی و زهرا پور اسماعیل تکواندو کارانی هستند که در اوزان مختلف به این اردوی انتخابی دعوت شده اند.

طبق برنامه پذیرش و وزن کشی تمام اوزان امروز از ساعت ۱۱ انجام و رقابت‌ها ساعت ۲۰:۳۰ در خانه تکواندو پایتخت واقع در کیلومتر ۵ جاده کرج برگزار می‌شود.

همچنین مرحله نهایی انتخاب تیم تکواندو پسران دانشجو برای حضور در یونیورسیاد چین از امروز با رقابت ۱۲ تکواندو کار در تهران آغاز می شود.

رقابت‌های انتخاب نهایی تیم تکواندو پسران دانشجو با دعوت ۱۲ تکواندو کار در بخش کیوروگی همزمان با مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو کشور و با همکاری فدراسیون تکواندو از عصر امروز در خانه تکواندو تهران واقع در خیابان شریعتی برگزار می‌شود.

سبحان رجایی شهر کردی، رضا جمشیدی، پاشا عطاردی، امیرحسین نعمتی، محمد مهدی گواری، مسعود خوش نیت، کریم سام دلیری، سعید فتحی، طاها شمخانی، سیاوش بیات، محمد رضا لاتی و بابک عینی ۱۲ دانشجو هستند که به این اردو دعوت شدند.

پذیرش و وزن کشی اوزان ( ۵۴-، ۶۳-، ۷۴-، ۸۷- و +۸۷ کیلو گرم) امروز و اوزان ( ۵۸ -، ۶۸- و ۸۰-) کیلو گرم ۳۰ فروردین ماه از ساعت ۱۱ انجام می شود.

مسابقات انتخابی پسران دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه پیگیری می شود.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان از پنجم تا شانزدهم تیرماه سال جاری در شهر چنگدو چین برگزار می‌شود.

http://www.abai.ir/News/1/61301
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 
وزارت ورزش و جوانان

فراکسیون ورزش مجلس

فدراسیون های داخلی

کنفدراسیون های آسیایی

فدراسیون های جهانی

کمیته ملی المپیک

اداره کل تربیت بدنی استان ها

هیات های ورزشی

انجمن های ورزشی

سازمان های ورزشی

تیم های ورزشی